Ik heb een probleem met tabellen in mijn webdesign wat ik aan het maken ben. Het probleem is dat als ik hem open in FF(Firefox) Sluit de tabel mooi aan op de bovenstaande tabel.(Zie in FF als je dat hebt en IE en zie het probleem: Link)Zoals je ziet sluit de tabel in IE(Internet Explorer) niet aan op de andere bovenstaande tabel met het kop afbeelding. Ik weet niet hoe ik dit kan verranderen voor IE... Ik heb in de css vertical-align geprobeert maar werkt ook niet. Weten jullie een oplossing?
Ik heb nog een probleempje:
IE zet er een stukje tabel(groene)tussen terwijl dat niet moet, net als je ziet in Firefox, ik zou ook niet weten hoe dit komt.
Ik hoop dat jullie me willen helpen met deze problemen(pjes)...
Ik herhaal nog een keer de link: Link
kan je dan ook div's zo configreren dat het het zelfde uitziet....
lijk me een beetje raar eigelijk... (Heb nog niet veel div's gebruikt voor webdesign) kan een div net zo optiemaal zijn als een tabel?
zou je dan ook Twee div's naast elkaar (verticaal) onder een Grote div voor de header, zoiets alleen dan in div:
[code]
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<th rowspan="2" scope="col">resterende achtergrond</th>
<th rowspan="2" scope="col">Rand Links </th>
<th colspan="2" scope="col">Header</th>
<th rowspan="2" scope="col">Rand Rechts </th>
<th rowspan="2" scope="col">resterende achtergrond</th>
</tr>
<tr>
<th scope="col">Menu</th>
<th scope="col">De pagina</th>
</tr>
</table>
[code]
qua layout zien div's er pcies tzelfde uit als een table layout. Bovendien kun je dmv display: table/table-row/table-column je div zelfs als een table laten functioneren.