Zijn hier ook mensen die in Zeeland wonen ?
Eigenlijk is het maar triest dat nog steeds mensen denken dat zeeland achterstallig is.. en dat er alleen boeren enzo wonen. Zeeland heeft dan ten slotte wel de beste hogere school van nederland gloofk xP.. HZ mja.. da boeit niet.. zeeland is gewoon niet minder dan de andere 11 provincies =D
Zeeland is volgens jouw wel minderwaardig, want jij gebruikt geen hoofdletter bij je 'eigen' provincie, terwijl ik toch weet dat de andere provincies wél met hoofdletters geschreven moeten worden.
Jurgen schreef op 28.02.2007 18:04
ik d8 dat hier standaard alle zeeuwse IP's in de IPbanlist stonden :P

Zou dan een erg kort lijstje zijn :P
@ Daddy M dat zou zeker een kort lijstje zijn xP~

@Steffan ik zal voortaan ZEELAND schrijven dan zijn de andere provincies minderwaardig?

niek90 schreef op 28.02.2007 19:39
Eigenlijk is het maar triest dat nog steeds mensen denken dat zeeland achterstallig is.. en dat er alleen boeren enzo wonen. Zeeland heeft dan ten slotte wel de beste hogere school van nederland gloofk xP.. HZ mja.. da boeit niet.. zeeland is gewoon niet minder dan de andere 11 provincies =D

Klopt helemaal Niek, afgelopen zomer was een kennis van me uit gelderland hier op een korte vakantie in Zeeland en hij stond ervan te kijken wat hier allemaal was. Zijn gedachten over een achtergebleven gebied heeft hij gelijk verdrongen. Later ging ik bij hem langs, daar bleek het dus een echt achtergebleven gebied te zijn :P

Scholing: ze komen zelfs uit China hier voor onze HZ, dus zo achtergebleven is het niet.

Nog 11 andere provincies ? Noemen ze die drooggepompte zandvlakte boven de veluwe ook een provincie dan ??
Ze zeggen van wel!?
:P
@Theo (:P): srry, het was idd Frankiej die in Rio woonde... Dom van me :$

Reageren