win een .nl domein + hosting gesponsord door www.my-webhosting.nl

------------------------------------------------------------------------------------

Kinderen spelen ook poker !!!

De melkboer komt bij nummer 42, en terwijl hij langs het raam loopt werpt hij een blik naar binnen. Daar ziet hij vier jonge kinderen om een tafel zitten met ieder 2 kaarten in hun hand. Op de tafel staat een fles whiskey en de kamer staat blauw.
Hij belt aan, en een jongen van nog geen 7 jaar oud opent de deur. Hij heeft twee kaarten in zijn hand (AK), en een brandende sigaar in zijn mond.

De melkboer is met stomheid geslagen en vraagt: `Zijn je ouders thuis?`

Wat de jongen als antwoord geeft mag jezelf raden. Het meest creatieve antwoord wordt beloond met een domein + hosting gesponsord door my-webhosting!

En dan post ik het hier en ga jij ermee aan de haal... jaja...
1: haal die streepjes weg, dan staat je text niet onder de reclame.
2: waar kunnen we die onzin invullen?
Ik dacht dat die bij u waren. Sigaartje?? :)
Hahaha
Grappig dat ze staat ingeschreven bij de ISPgids voor gedragscode...
Lees dit eens:
1. De Internet Service Provider (ISP) bestaat minimaal 6 maanden en is binnen de Benelux gevestigd. De ISP beschikt over een geldig BTW nummer en beschikt over een geldige inschrijving bij de Kamer van Koophandel of een ander vergelijkbaar bij wet erkend (Handels)register.

En kijk dan eens bij de contact gegevens:
http://www.my-webhosting.nl/site/nl/index.php?categoryid=9
Zie niks van KvK, BTW of zelfs niet eens de naam van de persoon

Volgens mij heeft dat bedrijf die gegevens niet...
Nee, ik heb toch geen domein en hosting nodig, en zéker niet van dit 'bedrijf' :)

[edit]Ik zeg niks alleen had ik het vermoeden dat het niet pluis was maar op webhosters zie ik ze ook staan met KvK...
Toch vind ik het raar dat ze geen naam, KvK/BTW/Bankrekening nummers ofzo geven
"Mijn vader is aan het werk, en mijn moeder is boven met de postbode aan het.. hoe zei ze het ook alweer... dingen in andere gleuven aan het stoppen. Trap op, eerst deur links."
Hahaha, prachtig WillemJan :)
Met 'dingen' bedoel je dat 3e oog wat blind is en waar wit slijm uit komt? ;)
Hoeveel pogingen mag je doen?
@Thomas, -8.. nee je mag denk ik zoveel als je wilt :P
"U wilt weten of de heer en de vrouw thuis zijn? Welke kleur wilt u dan hebben?"

Reageren