hey allemaal

zoals veel mensen een hele tijd geleden wel gehoort hebben dat er dus heel veer virussen tijdens het downloaden van mp3's etc.. bij kazaa zat ... is dat nog steeds of is kazaa verbeterd ?
Met Morpheus kan ik nu me muziek niet meer dle ;)
Zelf gebruik ik limewire maar volgensmij zijn Bear Sear (als ik het zo goed schrijf) en Shareaza (wel traag met zoeken en downloaden, je kunt er tevens bit torrent me downloaden) ook wel goed...
Hoezo zou je jezelf in gevaar brengen, het downloaden is volkomen legaal. Het verspreiden ervan echter niet.

Ik gebruik usenet(nieuwsgroepen) nooit nergens problemen mee. altijd kompleet(payserver) en lekker snel binnen over 8bmit lijntje.
voor enkele bestanden gebruik ik gewoon Limewire. Wil ik een CD hebben gebruik ik torrents. Meestal als ik een album mooi vind koop ik hem daarna ook echt wel.
Ik kan hier in NL bijna geen albums kopen...
Zo das pech :P
[off]IK WIL REACTIE @ TOPIC NAAM :04:10
Invoegen,Laten zien
Jurgen schreef op 01.03.2007 23:32
Ik gebruik usenet(nieuwsgroepen) nooit nergens problemen mee. altijd kompleet(payserver) en lekker snel binnen over 8bmit lijntje.

Ik gebruik nou ook voor een tijd usenet en het werkt echt perfect. er is bijna alles te vinden wat je maar nodig hebt. en de snelheid waarmee alles gaat geweldig.

Btw ik gebruik gewoon de gratis server van xs4all en heb nog geen problemen gehad.
Ik ben het helemaal eens de de reacties die over usenet gaan, ik gebruik het zelf ook al een tijdje en het is gewoon goed!

Reageren