zoals veel mensen een hele tijd geleden wel gehoort hebben dat er dus heel veer virussen tijdens het downloaden van mp3's etc.. bij kazaa zat ... is dat nog steeds of is kazaa verbeterd ?
Zelf gebruik ik limewire maar volgensmij zijn Bear Sear (als ik het zo goed schrijf) en Shareaza (wel traag met zoeken en downloaden, je kunt er tevens bit torrent me downloaden) ook wel goed...
voor enkele bestanden gebruik ik gewoon Limewire. Wil ik een CD hebben gebruik ik torrents. Meestal als ik een album mooi vind koop ik hem daarna ook echt wel.
Ik gebruik usenet(nieuwsgroepen) nooit nergens problemen mee. altijd kompleet(payserver) en lekker snel binnen over 8bmit lijntje.
Ik gebruik nou ook voor een tijd usenet en het werkt echt perfect. er is bijna alles te vinden wat je maar nodig hebt. en de snelheid waarmee alles gaat geweldig.
Btw ik gebruik gewoon de gratis server van xs4all en heb nog geen problemen gehad.
Het voordeel hiervan is is dat het snel gaat... nadeel is dat het er niet langer als 3 dagen op staat.. of een maand ligt eraan of ie een payd-server heeft..