Heey, ik ben een heel erg simpel cms aan het maken, gewoon als oefening voor mezelf. Ik heb nu reactie's, admin kan berichten, poll en lichtkrant maken. Ik zoek nu nog funties die ik kan gaan maken voor in dat ding. Iemand (simpele) sugesties
- weblog
- nieuwsscript
- pm systeem

Ik zou 1 admin maken waar je alles mee kan. succes
-fotoboek
-gastenboek
-forum
-contact
Het is een soort nieuwssysteem. Het is nu een systeem met maar 1 gebruiker. Een pm systeem lukt mij niet, een forum ook niet. Contact en een gastenboek is wel mogenlijk. Daar denk ik nog ff over na
Dus het wordt alleen een CMS van een nieusscript?
zeg maar een soort mini weblog, met een poll en een lichtkrant, met reacties. En straks dus een contact script en gastenboek. Ik wil wel met meer gebruikers, maar dit lukt mij niet
@Thomas, dan maak je toch een member,admin systeem.

@kevin, "reclame" maken voor je eigen topic in iemand ander's zn topic vindt ik belachelijk. Wacht gewoon geduldig af.
Heey, een member admin systeem heb ik al, niet zelf gemaakt. Maar om dit zelf te maken ben ik nog niet goed genoeg. Ik heet wel diehard, maar dat is toch echt iets dat ik nog niet kan, Ben net al zo blij dat ik een lichtkrant kan maken, en dan nieteens met een database
bump
Mijn CMS systeem (tot nu toe):

- Pagina's maken die je kan aanpassen met tiny mce
- Nieuwsberichten die je kan aanpassen met tiny mce
- ranks, om bv te kiezen of die user nieuwsberichten mag wijzigen, nieuwe users maken, paswoorden bekijken, etc
- opties pagina, bv: 'laatst gewijzigd door' weergeven.

Zover ben ik nu denk ik

Reageren