Ik wil graag weten hoe ik, als ik bijvoorbeeld op een pagina eerst een rode achtergrond heb en ik druk op een button dat die er voor zorgt dat na 30 seconden de achtergrond groen is. Graag ook nog zó dat als ik voordat die 30 seconden voorbij zijn mijn browser aflsuit en dan na de 30 seconden weer de pagina open dat dan toch de pagina groen wordt weergegeven.
@Robert: Jouw idee is goed, zo zet je alle uit te voeren opdrachten in een wachtrij en worden ze door de eerste de beste user uitgevoerd in de volgorde van de tijd waarop ze uitgevoerd hadden moeten worden. Het risico is er inderdaad maar kan hopelijk sterk beperkt worden door als er iemand de opdracht gaat uitvoeren dan meteen een variabele wordt verandert die bepaald dat alles wordt uitgevoerd. Het risico daarvan is weer dat die persoon z'n browser afsluit terwijl alles nog wordt uitgevoerd.
Dat maakt dan weer niet uit. Als het script is aangeroepen, dan gaat de server het script uitvoeren, om het vervolgens naar de user te sturen. Wordt de browser afgesloten, heeft de server daar geen bericht aan, en worden de gegevens wel aangepast.
Ok, dan zou het zo moeten lukken. Bedankt iedereen.

Reageren