Hallo allemaal,
Ik heb een criminals script geinstaleerd op mijn site, alleen als ik dan naar de index ga: http://www.icoins.nl/goldencriminals/index.php blijft hij de site alleen maar opnieuw laden.

Dit is de PHP code van index.php:
[CODE]<?php /* ------------------------- */

if(isset($_GET['v']) && ($_GET['v'] == 1 || $_GET['v'] == 2)) {
setcookie("v",$_GET['v'],time()+24*60*60*365,"/","");
$_COOKIE['v'] = $_GET['v'];
}

if($_COOKIE['v'] == '2')
include("index-v2.php");
else
include("index-v1.php");

/* ------------------------- */ ?>
Criminals :|
wat een uiterst treffende topictitel, criminals is idd fout

@bart,

een vraagje, kan je zelf uberhaupt php? tis een gewone vraag
Denk het niet, want dan hattie wel gezien dat in index.php het probleem niet zit ;)
hier zit volgensmij geen fout in :P (stukje script)

maar zoals de andere al zeggen.. het is behoorlijk zinloos als je nog een criminals game wilt maken.. er zijn er al 100en (minimaal) op het internet.. en als je het niet zelf maakt zitten er geen speciale dingen in.. dus heb je ook geen kans dat er veel jouw spel gaan spelen..

gr. leroy
@Bart, kijk hier eens naar

if($_COOKIE['v'] == '2')
    include("index-v2.php");
  else
    include("index-v1.php");

[edit]
waarschijnlijk zit de fout dus in index-v2.php
[/edit]
@pepijn, wat wil je daarmee zeggen?? :P
voordat we iemand hier helemaal af gaan zeiken met z'n allen, dat hoeft niet.
Bedenk nog steeds dat we phphulp zijn en niet deafzeikclub.nl zijn.

@ Bart, lees even de regels door..
daarin staat waar je topic(titel) aan moet voldoen

edit: typo
Oke.. Ik denk dat je de volgende bugs nog hebt: bankbug, doneer bug, shop bug, clan bug en zo zullen er nog wel wat zijn + mysql injection...

Ga die problemen eerst maar oplossen voordat je een zoveelste buggie criminals spel op het internet pleurt waarbij jij natuurlijk denkt "Ik ga hier lekker geld mee verdienen"

GR. mebus
Ik zou gewoon eerst PHP leren voordat je je op zoiets stort... Criminals is IMHO passé en als het niet passé is, dan is het het nu wel :) Ik zou gewoon een eigen spel maken. Dan kun je als er een bug is er zeker van weten waar je het over hebt en als ze vragen wie het gemaakt heeft, kun je zonder te liegen zeggen dat jij het gemaakt hebt.

Dus ga naar Google.nl en typ: php+tutorials in en succes ermee.
Oké het ligt niet aan index.php maar aan index-v1.php of index-v2.php omdat er op index.php geen html of header of javascript refresh is zo geef eens een stukje code van index-v1.php...

GR. mebus

Reageren