Ey mensen.

Ik ben vandaag zo'n ontzettend mooi programma tegengekomen.
namelijk PHP DESIGNER 2007.. Ik zat al een tijdje te zoeken naar
een programma die php functies onboard had. en dit is hem dus.
Echt heel veel is mogelijk.. Als jij eigen functies aanmaakt zie je
aan de zijkant netjes opgesomt welke functies dit zijn en noem het
maar op..

Voor mensen die interesse hebben:
http://www.mpsoftware.dk/phpdesigner.php

Legaal te koop, en natuurlijk ook op een andere manier te 'koop'
ik ga niemand aansporen tot verkeerde dingen =P

heeft iemand slechte ervaring met dit programma?
Ik hou het bij Dreamweaver, perfect programma en werkt tevens goed samen met de andere programma's van macromedia als flash en fireworks
Haha, hier zijn zat topics over geweest.
Maar ja gebruik hem zelf ook, legaal :)
Maar echt perfect programma.
Vind hem super :)
En ik gebruik ook Dreamweaver maar niet als primaire zeg maar ;).
Heb het ook tijden gbruikt totdat je er voor moest betalen toen maar een andere gezocht.,

Eigelijk droom ik van goede PHP in Apanta (JS editor die echt fijn is)

Maar zit nu in Vlaanderen te typen dus moet nog even een maandje wa chten voordat ik echt kan zoeken :)
Ik heb hem ook, en ben er tevreden over. Volgens mij heb ik hem legaal (Personal Edition is gratis als ik het goed heb). Als de PE niet gratis is, heb ik hem waarschijnlijk niet legaal :P Het is al weer ff geleden dat ik hem geïnstalleerd heb namelijk.
Functielijsten zijn voor mietjes. Echte bikkels kennen alle functies gewoon uit het hoofd ;)
@ Arend : en jij bent een mietje of begrijp ik je verkeerd :-P
@ arend: Voor watjes? Ben je gek =D? Waarom zou je functie 50000x opnieuw gaan schrijven bij elk script(wat uren duurt) terwijl je ze in 1 seconde kan invoegen =]?
@arend...

hahaha.. het is toch overzichtelijker.. zodra je er op klikt sta je op de juiste
regel.. mietjes scrollen 4000 regels.. scroll jij arend :P?
Welnee, ik denk dat jullie allen flink onderschatten hoe snel ik kan typen. Gaat veel sneller dan eerst met je muis een dingetje uit een lijst halen ;)
Ga een framework schrijven ;)
Wat ook vet is, is om dan ook bestaande php functies (sqrt ofzo) opnieuw te maken in het nederlands =P

Reageren