Ik zoek voor mijn net nieuw opgezette site nog een paar linkpartners, het liefst met een hoge pr zodat ik ook wat stijg.

De site:
http://zegdatniet.nl

Bezoekersaantal ligt ronde de 100, de site is een week online.

Met vr. gr.

ArendJan Averink
En zelfs dan is het nog een twijfelachtig topic, maar het is dat ArendJan zo'n toffe avatar heeft...

En zelfs dan is het nog een twijfelachtig topic, maar het is dat ArendJan zo'n toffe avatar heeft...

Wat bedoel je hiermee?

Uhm, ik doe niet moeilijk hoor, ik vraag alleen om linkpartners, wil je niet, ok het hoeft niet, maar ga dan niet weer een topic volgooien met onzin.... ;)
Op diverse andere fora zou het topic zonder twijfel gesloten worden, simpelweg omdat het anders een ruilbeurs zou worden in plaats van een gewoon forum. In mijn ogen zou het ook niet op phphulp thuishoren (zelfs niet de koffiehoek), maar dat is niet aan mij om te beoordelen. Daarnaast vind ik dat plaatje onder je naam cool.
Ben ik het niet mee eens.
Waarom zou je hier geen linkspartners aan mogen vragen?
Als er vacatures e.d. ook gewoon mogen worden geplaatst lijkt me dit ook geen bezwaar...
Ik heb wel een goedbezochte engelstalige website (ook vooral engelstalige bezoekers) dus je link past er niet echt bij.. Deze site ben ik aan het vernieuwen en wordt ook in het Nederlands beschikbaar.. TZT zal ik je wel pm'en :)
Kasper schreef op 09.03.2007 23:01
Op diverse andere fora zou het topic zonder twijfel gesloten worden, simpelweg omdat het anders een ruilbeurs zou worden in plaats van een gewoon forum. In mijn ogen zou het ook niet op phphulp thuishoren (zelfs niet de koffiehoek), maar dat is niet aan mij om te beoordelen. Daarnaast vind ik dat plaatje onder je naam cool.

Onzin, dit is de KOFFIEHOEK, zelfs hier wél.
@Robert: Ok, bedankt!
@YPM: Ik wacht nog even af op de nieuwe versie, ok?
Onzin, dit is de KOFFIEHOEK, zelfs hier wél.
Jij hebt zeker niet meegemaakt dat hier laatst 8 (!) koffiehoektopics geopend waren. Een zinloze manier om je aantal posts op te hogen, meer niet. ;)
Omdat ik het best wel met kasper eens ben, zullen toekomstige linkpartner topics gesloten worden door mij en diegene doorverwezen worden naar dit topic. Diegene kan dan dit algemene linkpartner topic dan opbumpen met de vraag voor linkpartners.

Reageren