ik ben al enige tijd opzoek naar een cms.
Maar ik heb nog niet echt een goeie gevonden.
Ten eerst het moet nederlands zijn (als het niet anders kan engels), en css ondersteunen en foto kunnen uploaden.
Kan er mij daar iemand bij helpen?
Ben al 2 dagen bezig aan het zoeken.
Thx
Misschien een idee om het zelf te maken? Ik heb er al meerdere gemaakt en het is niet zo moeilijk.
Mwah een gehele CMS voor je website zul in het Nederlands zul je denk ik niet gratis vinden...

Ben er zelf ook een tijd naar opzoek geweest, heb vele cms systemen bekeken en geïnstalleerd maar niets voldeed ook maar aan een van mijn eisen...

Heb er dus zelf maar eens gemaakt :-) en werkt perfect. Misschien kun jij dit ook proberen? Dan kun je zelf alle eisen stellen, en steeds nieuwe functies toevoegen! :-))
Kasper schreef op 26.10.2004 17:36
Misschien een idee om het zelf te maken? Ik heb er al meerdere gemaakt en het is niet zo moeilijk.

ik kan niet zo goed werken met php als jullie.
Spijtig genoeg.
De bedoeling is alleen dat hij bv 4 .html of .php files kan aanpassen en wat foto's kan toevoegen.
Met een editor.
Daar vindt je zoiezo geen CMS voor denk ik, of iemand anders moet er een hebben.
Maar het is een mooie oefening meteen om er zelf 1 te maken.
probleem is dat ik bijna niets kan van php
Didier schreef op 26.10.2004 19:02
probleem is dat ik bijna niets kan van php

Ik ook niet ;o)
Was voor mij een goede reden om er eens aan te beginnen. :o)
Suc6
Zijn wel wat gratis grote CMS systemen, moet je ff zoekuh..
Er zijn vast wel ook tutorials te vinden over hoe je een CMS bouwt.

En het is echt niet moeilijk. Leer PHP en evt. MySQL en na de basics kan je wel een simpele CMS bouwen.

Succes ermee!
op www.ntlabs.org (mun website) kan je binnekort het cms downloaden dat op dei site staat!
In het nederlands en de kleuren zijn aan te passen...
www.p3mbo.com --> Content Injector
En zelf ff upload scriptje maken, waar hier vast wel een tutorial over is :)

Reageren