Ik vind de achtergrond storend, te druk naar mijn smaak. Die witte muur vind ik wel erg mooi staan!
Ik (als techneut) houd van rechte lijnen, duidelijke vakken, enz..
Daardoor lijkt je banner en je '(c) Frank Raterink' erg rommelig. Ze staan elkaar in de weg ofzo lijkt ut.. ook t.o.v. je header, is het menu iets breder en content vak nóg net iets breder..
Waarom de moeite om de bezoeker een groter lettertype aan te bieden? De meeste brouwsers (zeker voor de mensen die het nodig hebben) hebben een prima zoomfunctie waar jou functionaliteit nooit aan kan tippen.
In dat geval zou ik ut 'rode kaartje' aan de rechter kant plaatsen, staat het niet in de weg van je banner ruimte.. of de banners juist naar rechts verschuiven..
Ik zie knoppen om de font grootte aan te passen, maar je layout is nog gemaakt met tabellen. Beetje omgekeerde wereld denk ik; Wil je een goed toegankelijke site hebben, dan is de eerste stap een 'schoon' css layout. Lees wat over semantische opmaak, dan weet je wat ik bedoel :)
Om de letters te vergroten en de achtergrond te wijzigen is niet per sé een refresh nodig. Dit kan je uitvoeren met JavaScript. Op het moment dat de gebruiker geen JavaScript heeft, moet je de pagina pas laten refreshen.
Verder vind ik je site oké. Het menu mag van mij wat minder. Je hele site is redelijk strak, en dan ziet je menu er ineens erg rond en wat amateuristischer uit. Het is ook wat te hoog vind ik.
Misschien is een apart header beeld per verschillende pagina een idee? Het 'merkje' links onderin je pagina vind ik erg leuk bedacht!
het merkje is idd een leuk ding; ik zou hem wel rechts plaatsen, wat Pholeron ook al zei.
Het menu moet aangepast worden; het is zoals Pim al zei een niet-samenhangend geheel; het staat 'los' van de rest van de site, en dat is natuurlijk niet wat je wil met een menu.
En de achtergrond-change: leuk, maar ik zou het niet in de body neerzetten. misschien onder elkaar naast de body aan de linkerkant ofzo. en de eerste achtergrond zou ik iets subtieler plaatsen, met een percentage ofzo.