wie hebt script van msn invite dat je contactpersonen opslaat (van msn) en opent als je drukt op volgende dat naar elke contactpersonen die opgeslagen zijn email word verzonden (of kan iemand maken zo ja kan je dan ook gelijk uitlegen wat je moet veranderen of dat boven staat dat je hier moet dat dit moet invullen)
Wat kan je voor 7€ krijgen:
- 2 broodjes hotdog op de Auto RAI
- Stuk of 4 biertjes in de kroeg

Wat is er duurder:
- Je maandelijkse kosten internet
- Kleding
- Printer Cartridge
- Enz.
YPM schreef op 24.03.2007 16:26
- 2 broodjes hotdog op de Auto RAI
Tip: koop je hot-dogs bij de IKEA, € 0,45 per stuk! :D
YPM schreef op 24.03.2007 16:26
Wat kan je voor 7€ krijgen:
Wat is er duurder:
- Je maandelijkse kosten internet
- Kleding
- Printer Cartridge
- Enz.

Niet te vergeten een boek over de Nederlandse Taal of een Nederlands woordenboek.
Wrm zetten jullie die jongen voor schande. Hij vraagt jullie hulp.
Waarschijnlijk omdat het zo niet heel erg fijn is om het te lezen, en bovendien is € 7,- bijna niks.
Oké... iedereen heeft zijn lol weer gehad nu, en graag weer terug ontopic. We weten nu dat de TS niet Nederlands als beste vak heeft, maar dat is nu vaak genoeg genoemd in het Topic.
Wel opvallend dat op de vraag nauwelijks meer wordt gereageerd en vooral offtopic posts als reactie worden gegeven.

@Kadir
Ik heb het idee dat Jonathan zijn script is wat je bedoeld, of in ieder geval doet wat je wil, namelijk het ophalen van je contactpersonen.

[edit]
Ondanks dat hij iets later was :P vind ik wel dat de opmerking van PHP-newbie in de post hieronder goed is. Hij heeft daar gelijk in, ben blij dat het niet alleen mods/ admins zijn die hierop letten.
[/edit]
Kom op zeg, 1 opmerking over de taal is prima, 2 kan nog, maar om nu in iedere post het daar over te hebben is ook een beetje zinloos.

[edit]
Robert was me voor
[/edit]

Maar wat ik er uit begrijp is dat het script van Thijs is wat je zoekt. En die 7 euro moet je er dan maar voor over hebben, als je site goed gaat lopen kun je die 7 euro er gemakkelijk weer uit halen d.m.v. reclame.
Microsoft heeft hiervoor zelf iets uitgebracht: Klik

En google leverde dit ook nog op: Klik 2]

Reageren