Ik ben op zoek naar een script dat mensen een liedje kunnen selecteren uit een hele grote lijst met allemaal liedjes dus een soort poll maar mensen moeten ook een zanger of liedje kunnen toevoegen waar dan andere mensen dus weer op kunnen stemmen, heel ingewikkeld maar weet iemand dan een script? liefst met Admin waar je bijv. tweemaal de zelfde kan wissen en zo.

Hardstikke bedankt !
Gr. Vinnyboy
(please reageer snel !)
Vinny, lees dit eens:
Dit forum is een "Doe-het-zelf" forum, hierbij willen iets meer ervaren mensen u best ondersteunen bij het maken van uw eigen script.

De gouden tip van de dag: Begin eerst eens.
[© Adje 2004]

Snappie??
En zinnen met een comma of punt zijn ook fijn :)
Beste Mitch,
Sorry hiervoor,
maar weet u daar een scriptje voor?
Ik kan er geneen vinden.

Dit forum is een "Doe-het-zelf" forum, hierbij willen iets meer ervaren mensen u best ondersteunen bij het maken van uw eigen script.

[© Adje 2004]

Niet waar, waarom is er dan ook een categorie AANVRAGEN daar zo deze heen moeten.
Please ga daar niet over zeuren ik wil aub gewoon een script !
heb ik niet
Greedyxl schreef op 27.10.2004 17:25

[© Adje 2004]

Niet waar, waarom is er dan ook een categorie AANVRAGEN daar zo deze heen moeten.

Die is er, maar niet om deze reden.
lijkt me wel

Zoek je een script die niet te vinden is in het scripts overzicht? Vraag hem dan hier aan.

dat staat er toch ?
Lees het tweede bericht dan eens?
2e?????
lijkt me wel

Zoek je een script die niet te vinden is in het scripts overzicht? Vraag hem dan hier aan.

dat staat er toch ?
hij daar ff mee op ik wil gewoon een scriptje !
daar ben ik nu voor.
of weten jullie er geneen,
lijkt me wel,
maar jullie reageren volgens mij op elkaar reageer nou aub op iets dat ik vraag !
Gr vinnyboy

Reageren