www.the-novelty.nl

Soort van online RPG game, hij is nog lang niet af, maar hier alvast de beta! :D

Hoe vinden jullie de layout van de site?
Is het een beetje goed ingedeeld?
En wat moet er aangepast worden volgens jullie?
Heb je een idee, post maar!

Edit:

Test account:
username: Test
Pw: Test

Grtz,
Wizznick

BORDERS!!!!???

te veel. ook vind ik de kleuren combinatie inet goed, de achtergrond loopt verkeerd, de knop login is wit dat niet zichtbaar is op een lichte tint grijs.

Groen op rood???
Sorry maar ik vind de site ook niet echt mooi. Heb veel slechtere sites gezien maar deze kan ook beter. Het is teveel een hok idee. Alles in hokken gestopt, alles met een witte rand, daaromheen zwart en om het geheel weer een witte rand. De tekst zit teveel op elkaar gepropt en dicht tegen de rand.
Wanneer ik inlog kom ik op een pagina waar in het grootste blok weer allemaal blokken staan met inhoud.
Door die advertenties en die marquee wordt het erg druk. Ik vind het fijn om op een site te komen en meteen een goed overzicht te hebben. Dat heb ik hier niet.
Verder is de hele site erg rood. Achtergrond en ook de achtergronden van de blokken.
Ik zou de login niet in de header doen. Gebruik de hele header voor visueels iets aantrekkelijks.
De websitestats heb je boven je menu staan. Niet doen. Deze statistieken boeit bijna niemand en het menu moet duidelijk zijn. Het is overdreven gezegd een zoekplaatje.
Het nieuwsblok is ook een beetje onduidelijk. Je hebt datum en onderwerp afwisselend. Ik zal een enter tussen elk nieuwsitem zetten om het onderscheid wat duidelijker te maken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Ik vind het mooi in elkaar zitten. Alleen die marquee vind ik een beetje jammer. Je hebt er namelijk een link in zitten. Nogal lasting om daar op te klikken. Als ik jou was zou ik 1 van de volgende 3 dingen doen (volgorde van minst mooie naar mooiste (in mijn optiek) oplossing :
- Maquee er uit
- Link er uit
- Javascript opzoeken dat hetzelfde doet en er onmouseover voor zorgt dat de beweging stopt

Verder ziet het er goed uit.

Gr Jacco
Ik kies voor de 3e optie, ik zat hier al over te denken, maar was eventjes bezig met AJAX voor de map. Ik ga even een goede JS code hiervoor zoeken nu ;)

Bedankt voor de tips alvast!

Edit:
JS code inmiddels gevonden en werkend toegepast op de site.
Heb je nog iets gehaad aan de links die ik je ge-pmed heb?
Oh! Nog niet gelezen, haha, doe ik nu! :D

Edit: Ik ga deze week wat proberen te doen met de links en tips die je gaf!
Ik vind het een mooi spel hoor ;)
Hoewel er nog veel aan moet gebeuren, maar ik denk dat het als het een stuk gevorderd is, toch wel een goed spel word.
En mensen, onthoud: We zitten nog in de Beta fase dus verwacht niet gelijk een super spel!

-Roy
-Moderator The Novelty

Reageren