Heb je een test account?
Je layout vind is best mooi, ik zou hem alleen breder maken.
Op somige pagina's heeft je login knop een andere niet leesbare layout. Misschien kan je daar nog iets aan doen.
Ja, ik denk wel dat ik hem breder moet maken, vooral bij het forum.. daar loopt het forum soms uit de pagina :S dusja, dat MOET gefixed worden.. en die button is bij het forum alleen anders :S wel vaag, achja.
ziet er leuk uit alleen zou de plaatjes bij inventaris enzo nog even wat aanpassen zodat het er wat mooier uitziet en als het bijv er niet is t dan in een soort grijswaarde te zetten inplaats van een blauw streepje
ziet er leuk uit alleen zou de plaatjes bij inventaris enzo nog even wat aanpassen zodat het er wat mooier uitziet en als het bijv er niet is t dan in een soort grijswaarde te zetten inplaats van een blauw streepje
ah, tjaa.. hmm.. Ik moet eigenlijk iemand hebben die mooiere plaatjes kan maken. Ik wil namelijk later ook nog maken dat je kan lopen door de wereld en dergelijke, maar ik heb hier de graphics nog niet voor. :P een beta kun je zien op www.the-novelty.nl/map1.php alleen je moet wel ingelogd zijn!!! Het ziet er alleen niet zo verschrikkelijk mooi uit, zown map van rpgmaker :P
Ziet er echt mooi uit :)
Omdat hij nog niet af is kan ik er nog weinig over zeggen :p maar je zou de link naar de - Admin Panel - even wegmoeten halen, of gewoon zoiets:
if ($user_status == 'admin'){ echo "- Admin Panel -"; }
:edit:
dat met die map zou je echt met ajax moeten doen. Dit is geen harde zo. (het is wel een leuk idee!)
Heb je php 4 of php 5?
Arendjan, wat vind je er niet mooi aan? De kleuren/posities/afbeeldingen ect.. ? Graag wat meer info.. Ik ben hier gekomen om tips te krijgen en het beter te maken :)
edit:
ik heb php 5, en die map, daar moet ik echt iets nieuws, beters voor verzinnen.