hallo heb een vraagje en ook een klein probleempje
ik heb een link als dit helpdesk.php?vraag=nieuw
maar nu wil ik het zo doen
index.php?page=helpdesk&vraag=nieuw als ik dit doe dan doet ie het niet
mijn switch heet case "helpdesk":
$page="helpdesk.php";
break;
Parse error: parse error, unexpected T_ECHO, expecting ')' in G:\server\xampp\htdocs\index-v2.php on line 372
Hij verwacht dus nog ergens een ) in je script voordat die echo begint.
Edit: En nu is de error weer weg. Als door die echo alles fout zou gaan dan probeer je iets te echo-en wat niet ge-echo-ed kan worden of je roep de echo niet goed aan, maar normaal loopt daar niet je hele script van de soep.
Bij mij lijkt helpdesk --> page=helpdesk&vraag=nieuw het trouwens gewoon te doen? Of heb je ondertussen opgelost?
TIP: Het is misschien wel handig dat je misschien eens naar je html opbouw kijkt t.a.v. het design. In Firefox gaat er namelijk vanalles mis met je menu posities. Toch handig om die huidige ~10% FF gebruikers tevreden te stellen ;)
ja oke zal ik ook effe doen maar die link en helpdesk waar staat stel een nieuwe vraag als je daar op klikt geberut er niks behalve in de balk die verandert namelijk naar index.php?page=helpdesk&vraag=nieuw
Nee ligt niet aan de browser, ik test altijd beide.
Als ik op "Stel een nieuwe vraag". Druk krijg ik meteen daaronder en ge-included formulier te zien met de titel: "Stel een nieuwe vraag". Dan lijkt het mij dat het werkt of niet dan? Misschien moet je eens uit en inloggen. Werk je met een sessie of zo? Raar als dat het zou zijn, maar zou gewoon ff proberen.