Ik ben bezig een site te bouwen met een COntent Management Systeem en ik krijg het niet voor elkaar PHP te gebruiken in contentboxes.
Als ik dus een pagina aanmaak met html en dan overwil naar php doet hij niks.
Ik kan wel een php script oproepen en dat dan gebruiken.
Weet iemand hier hoe ik dus direct tussen html en php in 1 document kan wisselen.?
Maakt niks uit dat je het verkeerd begrepen hebt....je had groot gelijk als ik inderderdaad alleen <?php...?> nodig had, maar ik heb al in boeken gekeken, handleidingen sites, of er al een topic over was en handleiding van het desbetreffendeCMS genaamd "contentory", maar ik kon daar niks vinden en daarom deze topic.

Ik zal ff kijken hoe de pagina's zijn opgeslagen maar een voorbeeld linken lukt niet i.v.m met de locatie.
Ik werk nog niet lang met dit CMS en ik heb nog geen pagina's met .html, .htm, .php gevonden ik zal het aan een collega vragen zodra ik hem spreek als goed is weet hij wel waar de pagina's staan en kan dus de extensie geven. Hij weet echter niet veel van PHP en dus kon hij mij niet verder helpen.
Oké, klik eens hier
Misschien dat je daar een antwoord kan vinden op je vraag.

Toedeloe,

Ro-G :o)
Thnx, voor de link, was er al uit maar deze link kan me weer wat meer tijd besparen dus...naja ik kan niet echt duits maar wel genoeg om het enigzins te begrijpen.

Bedankt.

Reageren