willen jullie even kijken naar http://www.helpjepc.tk het is een computer helpforum. Als je wil kan je je direct registreren, voor hulp of voor hulp te bieden.

Kritieken zijn van harte welkom.

Groetjes,

Jeroen Spaans
Van deze pagina naar deze pagina, 1 muisklik maar een hele lading layout-veranderingen.

En over het algemeen is het een goed gebruik altijd ergens op een vaste plaats (meestal bovenaan) een logo of titel van je site te zetten, in jouw geval dus 'Help Je PC'.

Verder zijn er volgens mij nog wat problemen met forumlieren zoals 'registreren'. Hier kan ik bijvoorbeeld als gebriukersnaam een enkele quote opgeven, zonder problemen en accepteert hij e-mailadressen als 'asdasd' ook gewoon.
Als ik ergens nie goed in ben is het een site design maken dus wie kan me helpen???
tekst is niet selecteerbaar, veel errors, funpic, en het laad niet snel. Neem als gratis host dhost.info, php, mysql ftp, gratis, en makkelijk, zonder reclame.

[edit]
wel een gaaf ledensysteem, met dat forum. Stel dat ik je help met een layout, krijg ik dan een kopie van dat ledensysteem?
[/edit]
Thomas schreef op 01.04.2007 18:29
tekst is niet selecteerbaar, veel errors, funpic, en het laad niet snel. Neem als gratis host dhost.info, php, mysql ftp, gratis, en makkelijk, zonder reclame.

[edit]
wel een gaaf ledensysteem, met dat forum. Stel dat ik je help met een layout, krijg ik dan een kopie van dat ledensysteem?
[/edit]

Als je voor mij het layout maakt krijg je van mij het ledensysteem samen met het forum.

Reageren