hey allemaal

ik heb een vraagje. een vriend van me en ik hebben een website gemaakt (www.webradioo.com)
Nu weten wij niet hoe we bezoekers moeten krijgen :S Heeft iemand tips of weet iemand waar t aan ligt of hoe t komt. of weet iemand wat er miss beter of anders kan.

edit: url klikbaar gemaakt

mvg,
Nicky en Ruud
Overal waar je komt op internet je link achterlaten, dus in je onderschrift op fora enzo. En verder wachten, wachten, wachten...
Zolang het niet iets spectaculairs te bieden heeft, komt er ook niets. Je moet dus iets unieks laten zien op je site of gewoon een uniek element er in stoppen.
Wat dacht je van het begrip 'marketing' ? Je moet tenslotte een product verkopen, lijkt me handig dat je daar dan ook eens induikt.

Begin in elk geval met het opstellen van een fraaie email die je naar alle vrienden, familie en bekenden toestuurd (als BCC !!!!!). Uiteraard heb je ook een tell-a-friend op jouw site waarde bezoekers eenvoudig een berichtje naar hun vrienden kunnen toesturen.
thx voor tips ik ga om te beginnen bezig met een tell a friend box =))

nicky
Je hebt wel een relaxte PR5.... daar kun je heel veel lekkere linkpartners mee krijgen... ik snap eigenlijk niet dat je met een PR5 nog weinig bezoekers krijgt....
Nou, dat zal ik ff uitleggen en daarna mag je opzoek naar linkpartners:

Een PR is de pagerank die je in Google hebt. PR1 is laag PR10 is hoog, de meeste sites hebben niet eens een PR. Als je dus in jouw geval PR5 hebt dan kom je hoog in Google bij zoekopdrachten. Je site wordt dus sneller gevonden.

Mensen zoals ik willen graag met je linken omdat onze site dan ook een hogere PR kan krijgen.

Duss.... als je nu op zoek gaat naar linkpartners met sites van 500 bezoekers en meer, dan krijg jij veel meer trafic op je site.

(zet bijv. een oproep op sitedeals.nl en je hebt binnen de kortste keren veel linkpartners én dus meer bezoekers)

Mzzl
ArendJan

P.S: Zullen wij een linkruil doen om te beginnen?
ArendJan schreef op 02.04.2007 20:31
Nou, dat zal ik ff uitleggen en daarna mag je opzoek naar linkpartners:

Een PR is de pagerank die je in Google hebt. PR1 is laag PR10 is hoog, de meeste sites hebben niet eens een PR. Als je dus in jouw geval PR5 hebt dan kom je hoog in Google bij zoekopdrachten. Je site wordt dus sneller gevonden.

Mensen zoals ik willen graag met je linken omdat onze site dan ook een hogere PR kan krijgen.

Duss.... als je nu op zoek gaat naar linkpartners met sites van 500 bezoekers en meer, dan krijg jij veel meer trafic op je site.

(zet bijv. een oproep op sitedeals.nl en je hebt binnen de kortste keren veel linkpartners én dus meer bezoekers)

Mzzl
ArendJan

P.S: Zullen wij een linkruil doen om te beginnen?

jah is goed :D hahah
Letop: Linken naar een site met een lagere PR, zal jou uiteindelijk ook een lagere PR opleveren. Daarnaast is het belangrijk dat er een verband is tussen de ene site en de andere. De link moet wel in de juiste context staan. Heb jij een item over sleutelhangers, dan kun je prima linken naar sleutelhanger.nl Een link naar ikkletsmaarwat.nl is dan weer geen goed plan.

Google is echt niet dom hoor!
ik heb ook een linkpartner systeem gemaakt waarmee t automatisch kan gaan.

Reageren