Op dit moment gebruik ik mod_rewrite om mijn non-www-adress door te linken naar mijn www-address. Echter....
Ik heb ook 3 domein-aliassen die ik wil doorlinken naar mijn hoofddomein m.b.v. mod_rewrite.
Op dit moment gebruik ik hiervoor de volgende code in mijn .htaccess-file:
Nu heb ik de volgende vraag:
Mijn doel is dat zoekmachines (google) de bovenstaande code zien als een '301 redirect' >>> ik wil voorkomen dat google de 3 domein aliassen ziet als 'duplicate content' van het hoofddomein, waardoor ik een penalty kan krijgen. Gebruik ik nu hiervoor de juiste code. Of moet de code zoiets bevatten als [L,R=301] ?
Nu wil ik graag dat een bezoeker altijd wordt doorgelinkt naar www.voorbeeld1.nl. Wat is de 301 redirect code die ik moet gebruiken, zodat ik voorkom dat google de 2 domein aliassen ziet als 'duplicate content' van www.voorbeeld1.nl?
Bedankt voor je reactie, maar zoals ik hierboven heb vermeldt gebruik ik mod_rewrite al succesvol om mijn non-www-adress door te linken naar mijn www-address. Daar heb ik geen problemen mee...
Echter.....
Ik wil dus dat als een bezoeker mijn site binnenkomt via www.voorbeeld2.nl
of www.voorbeeld3.nl wordt doorgelinkt naar www.voorbeeld1.nl met een 301 redirect.
Mijn doel hierbij is nogmaals dat ik voorkom dat google de 2 domein aliassen ziet als 'duplicate content' van www.voorbeeld1.nl?
>>> Mijn verzoek dus om de juiste 301 redirect code om bovenstaande te realiseren...
In jouw code staat inderdaad een code 301 [L,R=301]
Deze code zorgt er echter alleen maar voor dat "voorbeeld.com" wordt doorgelinkt naar "www.voorbeeld.com"
Wat ik graag wil weten is hoe ik bijv. "www.voorbeeld2.com" kan doorlinken m.b.v. een 301 redirect naar "www.voorbeeld1.com"....