Hebben jullie al jumpende mensen gezien op straat? Hoor dat het namelijk helemaal in is en zie het in best wel veel msn namen staan...

Ikzelf vind het wel mooi maar om het ook te doen... Nee laat maar
nou nou, ik maak toevalig veel sites voor jumpers... (mijn broer jumpt ook) en het is eigenlijk wel leuk. Ik bedoel, het is beter dan ballet of een andere dansstijl (vind ik) ^^
jumpstyle suck's
jumpen suck's nog erger
hardstyle ownez

Maar dat is mijn mening, ik noem het "wie het eerst het plafon van de disco kan raken muziek"

Groetjez!
Jumpstyle zou leuk zijn als niet 95% van de bevolking gaat jumpen en filmpjes er van gaat maken.
Ze moeten gewoon gaan freerunnen, is veel vetter...
Nou ik denk dat de meeste dat niet aankunnen hoor YPM ;)
Freerunnen is toch dat je overal op klimt en af springt en een beetje hyperactief loopt te doen? :P
JUmpen is vet, ik doe het zelf ook.
als je er eenmaal aan begint is het verslavend en het ziet er leuk uit als heel zo'n groep presies hetzelfde doet:P
Luko schreef op 06.04.2007 21:58
nou nou, ik maak toevalig veel sites voor jumpers... (mijn broer jumpt ook) en het is eigenlijk wel leuk. Ik bedoel, het is beter dan ballet of een andere dansstijl (vind ik) ^^

Nou, in ballet wordt klassieke muziek gemaakt, dit kan ik waarderen, een paar samples achter elkaar plakken met een top40 nummer erachter vind ik niet echt muziek, maar dat is mijn mening.
Jumpen: zuigt
Jumpstyle: zuigt harder

Goed uitgekozen :) Rot muziek ICM een Rot Dans!

IPV dat iedereen Hardcore gaat luisteren en iedereen op de straat gaat hakken..

Goed idee!
-Danceparade
-Fuckparade
xD
Alle ouders zijn er iig blij mee.
Kinderen op de basisschool staan de hele pauze te jumpen.

Kinderen bewegen weer!

En het ziet er op zich wel grappig uit. :')

edit:
typo

Reageren