Het is bedoeld als een soort persoonlijke bookingswebsite. Het gastenboek heb ik van deze website gebruikt. Hier heb ik alleen een probleem mee. Dit probleem heb ik hier gesteld.
Ik zou graag een review willen en misschien dat je zou kunnen zeggen wat beter kan/anders moet. Dat zou ik zeer op prijs stellen :)
Mooie layout vind ik...
MAAR je tekst, in het midden, pas hier een linkermarge op toe ;) Je tekst plakt tegen de linkerkant, en dat komt niet zo mooi uit ;)
bvb: bij Home ziet het er net uit, maar bij de andere paginas niet :)
Foto's staan er nog niet op... Zoek een leuk scriptje daarvoor. Gastenboek is niet van mezelf, heb alleen layout aangepast maar had ik al gemeld :)
@ Rafael:
Welke browser gebruik je? Ik maak namelijk geen gebruik van spaties. Ik heb in dreamweaver aangegeven dat hij 10 pixels opzij moet springen. In internet explorer geeft hij dat wel goed aan. Vreemd..
@Marien:
Host ik zelf :) Ben daarom ook overgestapt na adsl. 100 Kb/s up. Dat was vergeleken met toen @home 16 kb/s up een hele vooruitgang ;)
Ik had bij al die onderwerpen behalve bij main had ik de </head> na die style gezet :$ Misschien dat andere browsers daarom niet verder lezen... Ik hoor straks wel of hij het goed doet :) Kan hier namelijk niet met andere browsers testen (ervan uit gaande dat jij het anders hebt getest dan IE)
*edit*
Als het goed is moet het nu ook bij jou goed te zien zijn?