Ik wil een script uitvoeren dat in zijn geheel in de database staat, maar dit lukt mij niet. Ik heb echo en print geprobeerd, maar niets werkt. Heeft iemand een oplossing?
@gamert, nooit nodig, je maakt een systeem aan de hand van een verwachtingspatroon... alles is dus gewoon te coden zonder generiek code te maken
?
Onbekende gebruiker
08-04-2007 15:56
michel schreef op 08.04.2007 15:45
@gamert, nooit nodig, je maakt een systeem aan de hand van een verwachtingspatroon... alles is dus gewoon te coden zonder generiek code te maken
Het ligt aan de situatie. Nooit te snel conclusies trekken. Okej, het is mogelijk op een andere manier, maar soms MOET het wel; of het is juist het doel om alles dynamisch te scripten.
Je weet maar nooit.
[quote='michel schreef op 08.04.2007 15:45']@gamert, nooit nodig, je maakt een systeem aan de hand van een verwachtingspatroon... alles is dus gewoon te coden zonder generiek code te maken
Het ligt aan de situatie. Nooit te snel conclusies trekken. Okej, het is mogelijk op een andere manier, maar soms MOET het wel; of het is juist het doel om alles dynamisch te scripten.
Je weet maar nooit.[/quote]Noem eens een situatie waarin het nodig is, en geen veiligheids risico oplevert.