ik heb een php programma gedownload maar ik snap er niks van. ik ben er nog net achter dat je de php codes kan importeren via php 5.0 ik heb het eerder gehad maar ik heb het op http://www.php.net gehadd maar de P.C. is gereset maar ik snap er niks meer van want ik heb net een gratis host gevonden. zou imand met privé berichten daarmee kunnen helpen. m'n droom is om een RPG game te maken. ik hoop snel op reactie. (geen uitroepteen:-) )
k snap jou probleem denk ik niet helemaal..
wat bedoel je moet codes importeren..
verder uitleggen en mischien wat punten, komma's, enters en Hoofdletters gebruiken??
weet je! ik download dat programma en dan snap ik het niet meer. zou iemand me een download linkk kunnen geven want dan kan ik weer verder!

van degene die deze topic begonnen is
harmen schreef op 08.04.2007 20:53
weet je! ik download dat programma en dan snap ik het niet meer. zou iemand me een download linkk kunnen geven want dan kan ik weer verder!

van degene die deze topic begonnen is

Probeer Xampp eens, dat kan niet missen dat snapt iedereen
zal ik doen!
ik kom er morgen denk nog wel op terug!
m'n droom is om een RPG game te maken
Ok, maar leer dan eerst PHP en SQL. Voor een beetje (goede) game zul je flink wat kennis en ervaring in huis moeten hebben.
t is dat ik eerst een clan site met inlog systeem nogig heb!!!
dat is ook niet niks om zo'n site te maken.
als je namelijk nog niet eens weet wat <?php ?> betekent
dan is een inlog systeem zelf maken al heel wat :P
nee van een PHPhulp script
@ harmen:

• je zult een aantal tussendoelen moeten stellen. Nu zelf een RPG programmeren is zo te zien te hoog gegrepen voor je.

• please, eindig niet elke zin met een uitroepteken. Het staat zo schreeuwerig.
ja, maar je zult hem moeten aanpassen aan jou wensen,
dus meer velden om gegevens in te vullen enzo,
dan zul je toch een tutorial moeten volgen om te begrijpen hoe hij werkt

Reageren