hey ik ben bezig met een laptop om die even te formateren en alles erop nieuw op te gooien dus, maar het gaat echt super langzaam!

5 dagen dat kan dus nooit!, volgens mijn gaat er wat fout ofzo.

hij is sinds gistermorgen is hij gezig, en staat nog maar op 18% ofzo, en om 5 dagen nog die laptop aan te hebben nee...

weet iemand mischien een andere idee, of hoe het komt dat het zo langzaam gaat, ideeƩn graag :)
volgens mij is je hardeschijf kapot, tenzij je een enoooooorme schijf van tig- terabyte hebt....

ik zou een nieuwe hardeschijf kopen...

Groet,

Barry
Je kan ook snel formatteren gebruiken? Als dat ook traag gaat, dan scheelt er of wat aan de software of aan je harde schijf ;-) .
Het formateren is afhankelijk van de grote van de schijf, snelheid van de schijf en of je kiest voor snelformateren of volledig formateren.
Ja, maar vijf dagen is toch wel extreem lang. Dat heb ik nog nooit meegemaakt :-) . Het langste wat ik ooit heb gezien was vier uur op een 300GB HD.
mijn record was 10 seconde op 40 gig. Probeer inderdaat snelformateren eens. Hang anders je schijf in een andere pc, en zorg ervoor dat de andere boot in Windows o.i.d. Daarna 2e schijf formateren.
Snelformateren is hetzelfde als de tabel weggooien.. De files blijven gewoon staan hoor..
gewoon snelformateren, meer heb je meestal niet nodig
Hoe geheim is de data op je HD? Als het niet staatsgeheimen zijn in dit geval gewoon snelformatteren.
Jonathan schreef op 09.04.2007 21:37
Hoe geheim is de data op je HD? Als het niet staatsgeheimen zijn in dit geval gewoon snelformatteren.

staatsgeheim zegt ook al niks meer. Staatsgeheimen staat op usbsticks en raken krijt, of op floppy's in de garage, of zelfs op computers aan de weg ;)
lol wat je wel kan proberen is met een super magneet langs je HD te gaan ;) ik raad het niet aan maar zo formateer je ook heel je pc ... (maar jah of er veel zal overblijven dat weet ik ook niet ;)

Reageren