hej mensen!

ik heb een dropdownmenu gemaakt, en de link wil ik openen in inlineframe1 maar de text moet zich openen in een inlineframe die in inlineframe1 zit. tegelijkertijd moet hij dus inlineframe1 en de link zelf in inline2 zetten.

ik hoop dat dit duidelijk is...

Bart
das leuk dat je dat even meedeelt, maar wat wil je hier mee zeggen ?
Heb je daar vragen over ?
Het kan zijn dat ik nu lig te slapen, maar als je de iframe een naam hebt gegeven kan je daar toch gewoon iets in open als de target van je link goed staat. Het is toch niet veel moeite om het te proberen.
Ik denk dat ik het fout heb uitgelegd. als ik vanaf het menu home op het menu multimedia klik, verandert de pagina naar n ander achtergrondplaatje via een inlineframe. Dat had ik erst en werkte goed. nu het submenu drbij is gekome wil ik dat als ik op wallpapers (multimedia >wallpapers) klik vanaf het menu home, het achtergrondplaatje kan verandere, maar tegelijkertij ook de tekst in en ander inlineframe.

ik hop dat het zo duidelijker is..

alvast bedankt!

is dit uberhaupt wel mogelijk?
Weet je wat, je maakt er gewoon ff een overzichtje van in Pain ^^ Dan snapt iedereen het.

EDIT: Dus gewoon schematisch alle iframes tekenen (met naam).
Je kunt geen link laten openen in een I-frame wat in een I-frame zit.

Maak liever een leuke Lay-out met Div's en include met file_get_contents() de goede pagina.

Reageren