Helaas was een oude Topic voor de algemene bezoeker al
gesloten anders had ik me daar nog even voorgesteld.

Dus we doen het even d.m.v een nieuwe te openen.

En dus, Wie is nu "Danny"?

Mijn naam voluit is Danny Roelofs en ik ben 35 jaar jong en
geboren en getogen in Deventer waar ik tevens nog steeds
woon.

De computer is voor mij de grootste hobby en die combineer
ik veel met andere hobby's. Ik ben begonnen met een MSX 1
en toen van de Amiga's weer overgestapt naar de wereld van
PC's.

Ik heb soms beperkt tot regelmatig geprogrammeert in
allerlei programmeer talen of omgevingen waaronder ik
me zo kan herinneren: Blitz basic, Msx basic, Z80 Assembler,
68000 assembler, AmigaE, Arexx, Sas/C en ja ondertussen
ben ik alweer aan klein aantal vergeten.

Nu de laatste jaren hou ik me veel bezig met Php, Javascript
gaat de goede kant op en op de lijst staan CGI en actionscripting
nog op een lijstje waar ik me nog in wil verdiepen.

Tevens beheer ik mijn eigen root-server, dus een redelijke
kennis op linux (debian) is er ook nog aanwezig. Althans ik krijg
in iedergeval alles zelf geinstalleerd wat ik nodig heb!.

Verder is mijn oorspronkelijke beroep : Elektro monteur en ik heb
diverse banen gehad van zowel in de Witgoed en Bruingoed,
Installatie techniek, Service monteur koffie automaten, 1ste lijns
support ICT, werkplek en account beheer. En nog eens tevens TD
monteur geweest van een textiel bedrijf.

Een van mijn favoriete sporten die ik helaas nu even niet meer
in groepsverband beoefen is Akido. Voor die gene die dat niet
kent dat is dezelfde kunst(jes) waar steven segal ooit goed in was.

Maar goed wat gaat het betekenen voor jullie? Ik als nieuwe moderator
zal me voorlopig nog even orienteren zodat ik alle in & outs leer kennen
voordat ik vandaag al met de harde hand ga beginnen ;-).

Nee wees gerust, ik ben vrij serieus in mijn taak en ik zal ook van mijn
fouten moeten leren als ik ze tenminste maak. Maar ik zal ten alle tijden
duidelijk met jullie communiceren en hopelijk bijdragen aan de kwaliteit
waar phphulp voor (wil/zal) staan.

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust.. schroom je niet!

[edit]Mod Edit

Het spijt me zeer maar ik vond hem toch op de verkeerde plek staan.[/edit]
danny je *hoeft* niet perse alles boven de 500 woorden uit te typen :))

Ben blij in iedergeval dat je zelf het gras groener vindt dan elders.

Wanneer ik (nog) niet heb geprioriteerd voor mezelf, dan kan die afweging niet maken.

Maar ongetwijfeld - lett. en fig (voor mij) - is het gras daar groener - letterlijk is het omdat tentijde dat ik dit typ er al weer een nieuwe grasmat in ligt.

Maar ja ik als Deventernaar heb ik maar éen belangrijke plek in amsterdam en dat is de Arena wanneer ajax niet voetbalt en metallica optreedt!. Dan pas gaat het dak ervoor mij eraf.

En ik kom wel eens in amsterdam ivm koninginnendag, dat vindt ik erg gezellig!..

De arena is juist gebouwd om op dat soort momenten juist het erop te schuiven, en dan wil jij het eraf hebben. Het schijnt gevaarlijk te worden met te veel sneeuw erop, dus je weet wanneer je moet gaan... Tip: neem een winterjas mee.

Q-day in A'dam is onovertrefbaar, dat is meer dan een feit zelfs.
wes schreef op 13.04.2007 16:20
danny je *hoeft* niet perse alles boven de 500 woorden uit te typen :))

Ik zal er rekening mee houden, maar vind het grappig dat je ze telt!. :)

Kalle schreef op 13.04.2007 16:30

Maar ongetwijfeld - lett. en fig (voor mij) - is het gras daar groener - letterlijk is het omdat tentijde dat ik dit typ er al weer een nieuwe grasmat in ligt.

Ja dat doen ze vaak genoeg :)

Kalle schreef op 13.04.2007 16:30

De arena is juist gebouwd om op dat soort momenten juist het erop te schuiven, en dan wil jij het eraf hebben. Het schijnt gevaarlijk te worden met te veel sneeuw erop, dus je weet wanneer je moet gaan... Tip: neem een winterjas mee.

Met het 'dak eraf' was meer een uitdrukking van mijn enthousiasme.

Maar metallica gebruikt vuurpotten en dat geeft best veel warmte, ik zag toen die ene keer ook iemand uit de bovenste tribune vallen naar de begaande grond. Die had die winterjas wel kunnen gebruiken om zijn val te breken!.

PHPhulp tip: Kalle z'n post bestaan - vooral koffiehoek topics - vaak voor 90% uit sarcasme, cynisme of kallisme (vorm van alles).

Zo ken ik er nog wel één. Tijdens rellen halve finale Gatorade cup (ja toen nog Gatorade, nu knvbbeker) Ajax II tegen Utrecht I, waren er rellen uitgebroken en trok men naar het uitvak (2e ring) en kwam de ME en toen vloog er ook iemand naar beneden.

Dit prachtige schouwspel was live te bewonderen.

edit:
op sbs6 (ja toen nog op sbs6, nu op tien/10/talpa --> voetbal zenden ze echt verschrikkelijk slecht uit --> te veel reclame --> slechte commentatoren.
danny ik tel ze niet, ik moet altijd scrollen op jouw posts :))
Ik wil je ook namens mijzelf (of is het ANB: mezelf?) welkom heten op PHPHulp.nl!
Ik zie je vast wel eens op de IRC-chat, een plek waar ik en vele andere altijd rond hangen.
Ik vind het toch wel raar een nieuwe MOD die nog geen 'bewezen diensten' op phphulp heeft. Maar ik vind het wel een goed punt dat er weer nieuwe MODs bijkomen, samen met iemand die wel veel van zijn vak afweet (denk ik).
Welkom!
Zim schreef op 14.04.2007 18:19
Ik wil je ook namens mijzelf (of is het ANB: mezelf?) welkom heten op PHPHulp.nl!

Dank je zim!, Ja ik hoop dat mijn aantal posts je niet afschrikt maar ik heb niet zomaar voor de grap gereageerd dus naargelang de tijd zullen we het wel merken!.

Groetjes!.
Welkom Danny.
Ik ben tegenwoordig wel iets inactiever hier.

Je ziet er een goede mod uit.
Het is een soepje geworden maarja laten we hopen dat alles stillekes terug in de plooi valt.

mvg Kristof
Hallo Danny,

Ik heb hier nog niet eerder gereageerd, dus hiermee ook van mij "WELKOM" op phphulp.nl. Ik hoop dat het een leuke tijd voor je wordt, en dat we misschien binnenkort ook van jou als mod een goed script of tutorial kunnen zien :)

In ieder geval veel succes, en met je postcount gaat het al de goede kant op in die korte tijd.
Robert schreef op 14.04.2007 23:37
Hallo Danny,

misschien binnenkort ook van jou als mod een goed script of tutorial kunnen zien :)

In ieder geval veel succes, en met je postcount gaat het al de goede kant op in die korte tijd.

-lol- Dat post verhaaltje zal wel een navolgertje blijven ;-) . Maar ja ik was eerlijk al gezegt aan het kijken welke tutorials er waren en waar ik mogelijk iets over kan schrijven.

Als je suggestie's hebt, ze zijn welkom en het mag zelfs een uitdaging zijn.

[1:39] Toegevoegd:

Ik heb wel even zitten te kijken, zag ook al een gebruiker over een duidelijke OOP tutorial en die refereert naar puhhapufreakz en zoekt een beter en zover ik zag zie ik kleine korte tutorials over OOP hier dus ik ga maar eens OOP van php4 geheel behandelen.

Goed idee?

Reageren