Ben al een poosje bezig met een web editor.
Ik was er puur mee begonnen om JS/php te leren.
http://www.me2see.nl/editor

Er zitten nog veel bugs in maar wil toch jullie mening er over horen.
En als iemand nog leuke ideeen heeft hoor ik die graag!
(dubbel klik op div's)

Ziet er goed uit! Wanneer krijgen we de code? :P
Leuk gemaakt :)
ziet er zeker strak uit
Het ziet er inderdaad leuk uit, maar het werkt (nog?) niet ideaal. Het lijkt me veel slimmer om (ja, ik weet dat dat lastig is) er voor te zorgen dat je de divs niet over elkaar heen kan plaatsen, maar dat ze dan van plaats wisselen. (beetje als het "opmaken/ indelen" van een profiel bij MSN.
Als ik een kleine div over een grote heen zet en ik wil de kleine weer verplaatsen, dan pakt die de grote. Dit soort dingen heb ik een aantal keer gehad. Zeg maar dat de z-index die je ziet niet klopt met de z-index die ze werkelijk hebben met een 'onmouseclick'.

Verder erg bruut begin. Zeker wel potentie!! :)

Elwin
Wouw! mooi hoor. Misschien dat als je op een div klikt en hem versleept dat ie naar de voorgrond moet gaan?
Het idee is leuk, maar ik zie veel fouten...
Principe en tools zijn goed, aan de uitvoering zou ik wat doen, ik vind het nu een beetje een zootje bij elkaar. Probeer het wat strakker te maken, niet het ene moment windows stijl, het andere moment recht webedit plaatjes. Pagina 3 zit al goed in de richting, alleen die doet het niet helemaal bij mij.:S
ik vind het erg leuk!
als het helemaal af is.. wordt het denk ik beter dan bijv. hyves! (hoewel ik niet weet of er ook veel mensen zullen komen :S )
Ik zou ook wel zo'n soort CMS willen maken! Hoe kan ik deze techniek onder de knie krijgen? Zijn daar tutorials van?
Harmen schreef op 24.04.2007 12:05
Wouw! mooi hoor. Misschien dat als je op een div klikt en hem versleept dat ie naar de voorgrond moet gaan?

Zo had ik het vroeger ook ja. maar als je een kleine over een grote div plaast en je drukt "perongeluk" op de grote er achter dan ben je die kleine weer kwijt. en dat was aardig vervelend:).

Reageren