Mijn fotoboek staat in een iframe in mijn site gebouwd, het probleem is alleen dat als men op een album naam klikt me hele site verdwijnt en de albums in een nieuw venster opent. Wie kan mij helpen het zo te krijgen dat de hele fotoalbum in de iframe blijft staan? Ook als men dus op een album naam klikken? Dat het loop via de iframe die op die pagina staat?
Raar probleem, op het moment dat ik met de Webdeveloper toolbar javascript uitschakel doet 'ie het prima. Ik heb de code al doorgekeken, maar geen javascriot gevonden. ik kijk morgen wel ff, pm me ook maar.
Raar probleem, op het moment dat ik met de Webdeveloper toolbar javascript uitschakel doet 'ie het prima. Ik heb de code al doorgekeken, maar geen javascriot gevonden. ik kijk morgen wel ff, pm me ook maar.
Jonathan, hou je dan wel de oplossing enzo hier in het topic? Dan kunnen wij er ook van meegenieten :)
[quote='Jonathan schreef op 12.04.2007 22:32']Raar probleem, op het moment dat ik met de Webdeveloper toolbar javascript uitschakel doet 'ie het prima. Ik heb de code al doorgekeken, maar geen javascriot gevonden. ik kijk morgen wel ff, pm me ook maar.
Jonathan, hou je dan wel de oplossing enzo hier in het topic? Dan kunnen wij er ook van meegenieten :)[/quote]
Is goed, maar eerst ga ik maffe.
Die verwijzingen van die fotoalbulms zelf verwijst hij zelf, ik kan nergens die verwijzingen in de codes terug vinden. Ook niet eventueel een code die ervoor zorgd dat hij automatisch die link legt.
Het gaat ook niet om de verwijzingen, het gaat er om dat je de head sectie van die pagina aanpast. En die ZIP file gaat echt niemand doorspitten hoor. Als je een script al moet zippen, is het vast geen paar regeltjes code ;-)