Kan iemand mij helpen dat ik als iemand zich aanmeld bij me Dealergame dat ik het IP van die persoon kan zien in me Database?
http://www.findeverything.nl/fedealer
751 views
wes schreef op 13.04.2007 11:28Goed korte tutorial voor je als je een probleem hebt:
Wat is precies je probleem?
'Hij doet ut niet' is geen correcte probleemomschrijving.
'Ik probeer iets in te voegen maar ik krijg geen waarde in mijn database' is een betere.
Wat heb je al geprobeerd?
'Alles wat ik heb gedaan werkte niet' is niet echt behulpzaam en kunnen we niets mee
'Ik heb -deze code- al geprobeerd, en -deze code- . Ik denk zelf dat het aan -deze code- ligt' is al beter. Hier kunnen we op verder bouwen
Is er nog verdere informatie handig bij je probleem?
'Ik heb een database' is leuk voor je, ik heb een wortel in mn oor, voor je probleem is het net zo veelzeggend.
'Mijn database heet -naam- en het veld dat ik gebruik heet -veld- met type -veldtype-' schiet wat meer op
Dus dit moet ik in de include.php plakken? of bij aanmelden?
Okee thx, maar snappen jullie mijn probleem al?maken mij volkomen duidelijk wat het probleem is: Jij hebt totaal geen kaas gegeten van php (geeft niks, zo zijn we allemaal begonnen) maar jij hebt je ook nog niet verdiept in de vele tutorials die hier op phphulp (en de rest van internet) zijn te verkrijgen.
OkeeFrank schreef op 13.04.2007 11:37Dus dit moet ik in de include.php plakken? of bij aanmelden?
en
Okee thx, maar snappen jullie mijn probleem al?maken mij volkomen duidelijk wat het probleem is: Jij hebt totaal geen kaas gegeten van php (geeft niks, zo zijn we allemaal begonnen) maar jij hebt je ook nog niet verdiept in de vele tutorials die hier op phphulp (en de rest van internet) zijn te verkrijgen.
Zodra je een stuk verder bent met je script, ben ik bereid je te helpen (wel foutmeldingen opgeven). Tot die tijd kun je in elk geval geheel zelfstandig met de tutorials gaan stoeien.
Offtopic: Waarom is de kreet 'include' toch zo populair? 9 van de 10 beginners hebben geen idee waar ze het over hebben, maar 'include' lost alle problemen op! Wees een vent en neem require_once()!