Kan iemand mij helpen dat ik als iemand zich aanmeld bij me Dealergame dat ik het IP van die persoon kan zien in me Database?

http://www.findeverything.nl/fedealer
INSERT INTO ip_table (id,ip) VALUES ('','".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."')
Jacco schreef op 13.04.2007 10:02
INSERT INTO ip_table (id,ip) VALUES ('','".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."')

Dus dit moet ik in de include.php plakken? of bij aanmelden?
wesley, lees die link uit mn post helemaal door en pas je posts aan met editknopje. totdan wil ik geen reacties van je zien
@wes

Het enige dat je nog moet krijgen is mod Status de rest heb je al :P
Is het zo'n onduidelijke vraag dan?
Ik citeer (uit mn hoofd) :

Post een relevant stuk code
Zeg wat je al gedaan hebt
Geef eventuele foutmeldingen

Als je wil dat iemand het voor je maakt :
Zeg wat je wil hebben
Zeg wat je er ongeveer voor over hebt (in hele euros bittuh)

[edit]
Zie onderstaand
[/edit]
@wesley, maak me niet kwaad, lees wat ik poste door. doe jezelf en vooral ons een lol
okee srry man...
heb een beetje respect voor mij ik snap het nog niet zo heel goedd ben hier pas net!!

maaar ja ik heb al heel veel geprobeert maar iederen keer kwam er gewoon niets in me database staan (iemands IP) ik heb heel veel geprobeert in me Database maar er gebeurt dus helemaal niets.
Goed korte tutorial voor je als je een probleem hebt:

Wat is precies je probleem?
'Hij doet ut niet' is geen correcte probleemomschrijving.
'Ik probeer iets in te voegen maar ik krijg geen waarde in mijn database' is een betere.

Wat heb je al geprobeerd?
'Alles wat ik heb gedaan werkte niet' is niet echt behulpzaam en kunnen we niets mee
'Ik heb -deze code- al geprobeerd, en -deze code- . Ik denk zelf dat het aan -deze code- ligt' is al beter. Hier kunnen we op verder bouwen

Is er nog verdere informatie handig bij je probleem?
'Ik heb een database' is leuk voor je, ik heb een wortel in mn oor, voor je probleem is het net zo veelzeggend.
'Mijn database heet -naam- en het veld dat ik gebruik heet -veld- met type -veldtype-' schiet wat meer op

Reageren