Ik krijg deze foutmeldingen: http://www.findeverything.nl/fedealer/vip.php

Dit is het script:
<?PHP
Ob_Start();

include("include.php");
head();

if(Ingelogd()){

Echo Top("VIP Account");

Echo "De naam zegt het al, als je VIP bent word je ook zo behandeld!
Je ontvang leuke extra's zoals een kroontje achter je naam, dubbel zoveel geld bij ieder verkocht product &
je hebt kans dat je een Ipod t.w.v &euro; 150,- verkoopt!<br />
Nieuwe optie: Mensen kunnen nu elke dag twee keer op je link klikken, 1 keer voor 12 uur en 1 keer na 12 uur.<br />";

Echo Bottom();

If(!Vip())
{
Echo Top("VIP &raquo; Get VIP");
if(isset($_GET['actie']) && $_GET['actie'] == 'koop')
{
if(isset($_POST['pincode']))
{
if(is_numeric($_POST['pincode']))
{
if(strlen($_POST['pincode']) == 6)
{
$rtlo = 19940;
$url = "http://www.ringtonio.nl/mp?test=0&co=".$_POST['co']."&rtlo=".$rtlo."&code=".urlencode($_POST['pincode';]);
$result = @implode("",file($url));
if (!isset($result))
{
echo 'Je betaalcode kan momenteel niet gecontroleerd worden, probeer het later nog eens.';
}
else
{
if(substr($result,0,2)== "OK")
{
mysql_query("UPDATE `users` SET betaald=1 WHERE gebruikersnaam = '".$_COOKIE['Gebruikersnaam']."'") or die("Error!");
mysql_query("INSERT INTO `belstatistieken` (gebruiker,datum) VALUES ('".$_COOKIE['Gebruikersnaam']."','".date("d-m-Y")."')") or die ("Error!");
echo 'Je account is nu VIP member!';
}
else
{
echo $result;
}
}
}
else
{
echo 'Onjuiste pincode!';
}
}
else
{
echo 'Onjuiste pincode!';
}
}
else
{
echo 'Je hebt geen pincode ingevoerd!';
}
}
else
{
echo '
<form method="post" action="vip.php?actie=koop">
<input type="hidden" name="sent" value="1">
<table width="500">
<tr>
<td colspan="2">
<u>Let op:</u> Als je jonger dan 13 jaar bent moet je eerst toestemming vragen aan je ouders!<br><br>
</td>
</tr>
<tr>
<td><u>Voor Nederland:</u></td>
<td>0909-8356 (&#8364; 1,30 per gesprek)</td>
</tr>
<tr>
<td><u>Voor België:</u></td>
<td>0903-36062 (&#8364; 1,12 per minuut, ca. 80 seconden)</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2">
Onthoud de pincode die je krijgt, en schrijf deze op. Daarna vul je de pincode die je gekregen hebt hieronder in...
</td>
</tr>
<tr>
<td><u>Land:</u></td>
<td>
<select name="co">
<option value="31">Nederland</option>
<option value="32">België</option>
</select>
</td>
</tr>
<tr>
<td><u>Pincode</u></td>
<td><input name="pincode" type="text" size="7"></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2">
<input type="submit" value="Ga verder...">
</td>
</tr>
</table>
</form>';
}

Echo Bottom();
}Else{
Echo Top("Je bent al VIP Member");

Echo "Je bent al VIP member, nog een keer een VIP lidmaadschap kopen heeft dus geen zin!";

Echo Bottom();
}

}Else{

Echo Top("Niet genoeg rechten");

Echo "Om deze pagina te kunnen bekijken dien je ingelogd te zijn<br /><br />

<a href='inloggen.php'>Al een account? Log in</a><br />
<a href='aanmelden.php'>Nog geen account? Maak er een aan!</a><br />";

Echo Bottom();

}

foot();
?>
Robert_Deiman schreef op 13.04.2007 12:17
@Wesley

http://www.essetee.be/newphp/

Ga dit alsjeblieft ff doorlopen, of koop een php-boek. Je wilt iets maken dat veel te hoog gegrepen is voor je. Als je al niet weet hoe een include werkt, hoe kan je dan die bovenstaande code hebben gemaakt, of op zijn minst begrijpen?

Daar staat ook een include in, dus ga je eerst eens een beetje in PHP verdiepen voordat je je erop stort om gamescripts te downloaden en voor eigen doeleinden gaat gebruiken.

@Wes
Inderdaad, geef wel een beetje fatsoenlijke kritiek aub. Je hebt wel gelijk, maar het echte clueless deel was in dat andere topic. Hier kunnen we al iets meer mee.
jaa maar het is maar een heel klein stukje wat moet worden verandert!
Toch is fatsoenlijke PHP kennis een pre. Als je er niet mee te maken wilt hebben huur een programmeur in, anders leer het gewoon goed.
Wesley schreef op 13.04.2007 12:19
[quote='Robert_Deiman schreef op 13.04.2007 12:17']@Wesley

http://www.essetee.be/newphp/

Ga dit alsjeblieft ff doorlopen, of koop een php-boek. Je wilt iets maken dat veel te hoog gegrepen is voor je. Als je al niet weet hoe een include werkt, hoe kan je dan die bovenstaande code hebben gemaakt, of op zijn minst begrijpen?

Daar staat ook een include in, dus ga je eerst eens een beetje in PHP verdiepen voordat je je erop stort om gamescripts te downloaden en voor eigen doeleinden gaat gebruiken.

@Wes
Inderdaad, geef wel een beetje fatsoenlijke kritiek aub. Je hebt wel gelijk, maar het echte clueless deel was in dat andere topic. Hier kunnen we al iets meer mee.
jaa maar het is maar een heel klein stukje wat moet worden verandert![/quote]
En? Dus of zelf php leren of gewoon lekker betalen.
Wesley schreef op 13.04.2007 12:00
Ik krijg deze foutmeldingen: http://www.findeverything.nl/fedealer/vip.php

Wesley,

Ten eerste ben ik van mening dat we Hulp bieden wanneer iets niet wordt begrepen omtrent php maar omdat je nog zo nieuw bent in php blijkbaar zal het ook moeilijk worden voor je om onze uitleg te gaan begrijpen.

Ik zou je aanraden om gewoon weg eens te beginnen met zelf de basis van php te gaan leren, ga zelf experimenteren en doorgrond het idee van php.

Maar je foutmelding is er eentje over dat je functie niet bestaat, je zult dus zover ik het kan herleiden in de include.php bestand iets moeten kunnen vinden als :

<?php

function ingelogd()
{

}
?>

Als het daar niet staat, wellicht in een andere bestand maar als je al betaald hebt voor een script die niet werkt zou ik toch naar de verkoper gaan om hier je ontevredenheid te melden.

Je zult hier weinig phpérs treffen die voor jou gratis een heel script willen gaan debuggen (foutzoeken) laat staan dat er iemand voor betaling dit voor je wilt doen. Meestal zijn dit soort games nogal slecht gescript en bevatten naast de slechte code ook nog eens de nodige veiligheids risico's.

Dus ik raad je echt aan om zelf php te gaan leren voordat je zoiets gebruik!.

Roelofs schreef op 13.04.2007 13:15
[quote='Wesley schreef op 13.04.2007 12:00']Ik krijg deze foutmeldingen: http://www.findeverything.nl/fedealer/vip.php

Wesley,

Ten eerste ben ik van mening dat we Hulp bieden wanneer iets niet wordt begrepen omtrent php maar omdat je nog zo nieuw bent in php blijkbaar zal het ook moeilijk worden voor je om onze uitleg te gaan begrijpen.

Ik zou je aanraden om gewoon weg eens te beginnen met zelf de basis van php te gaan leren, ga zelf experimenteren en doorgrond het idee van php.

Maar je foutmelding is er eentje over dat je functie niet bestaat, je zult dus zover ik het kan herleiden in de include.php bestand iets moeten kunnen vinden als :

<?php

function ingelogd()
{

}
?>

Als het daar niet staat, wellicht in een andere bestand maar als je al betaald hebt voor een script die niet werkt zou ik toch naar de verkoper gaan om hier je ontevredenheid te melden.

Je zult hier weinig phpérs treffen die voor jou gratis een heel script willen gaan debuggen (foutzoeken) laat staan dat er iemand voor betaling dit voor je wilt doen. Meestal zijn dit soort games nogal slecht gescript en bevatten naast de slechte code ook nog eens de nodige veiligheids risico's.

Dus ik raad je echt aan om zelf php te gaan leren voordat je zoiets gebruik!.

[/quote]
Thx dat je zo meedenk! Bedankt!!

Reageren