Dit staat bij de regels als je een nieuw topic wilt schrijven ... :

Ik wil een nieuw bericht plaatsen, waar moet ik me aan houden?

Als je een nieuw topic plaatst, zorg er dan voor dat je de volgende punten in acht neemt:

* Probeer je aan de algemeen bekende gedragregels te houden en probeer om zo goed mogelijk ABN te typen. Typfouten zijn mensenlijk.

Mensenlijk wilt zeggen -> Dood lichaam van een mens
Menselijk wilt zeggen -> zoals de mens

Is dit nu expres gedaan????
Ik vrees van niet. In PHPhulp zitten nog redelijk veel spel- en typfouten. Probeer het goede voorbeeld te geven door er zelf zo min mogelijk te maken ;-)
Na ja een grotere splaakgeblek als mij kan je in ieder geval niet hebben denk ik:):p
Je hebt in ieder geval een typefout in je titel ;-)

mebus schreef op 13.04.2007 21:35
Na ja een grotere splaakgeblek als mij kan je in ieder geval niet hebben denk ik:):p

"als mij", LOL
Hcot Lew
Ki beh nee erar leknork ni n'm dfooh ne ki nak meh raam tein nelekahcstiu.
Tein thce dneredroveb ni teh skjilegad nevel ne ed elaicos gnagmo.
Kan ik me voorstellen. Over tot de orde van de dag maar weer? Let's talk PHP!
@Jan, dat hoeft niet in de koffiehoek. Daar kan je met een gerust hart van rechts naar links kletsen terwijl je dizzy bent. ;-))
<?php
if(!$taal){
echo "Je hebt slaapgeblek!";
}else{
echo "Jij kan goed nederlands!";
}
@Paul v/d Knaap: Ik zou daar toch een error op geven in verband met onjuist taalgebruik.
SanThe schreef op 13.04.2007 21:52
@Jan, dat hoeft niet in de koffiehoek. Daar kan je met een gerust hart van rechts naar links kletsen terwijl je dizzy bent. ;-))

Aha, in dat geval:
Komt een man bij de hoeren, en hij zegt: "Ik wil voor tien euro!" Weinig kans natuurlijk, maar uiteindelijk treft hij er een die zegt: "Ik weet er eentje die het voor tien euro doet, en dan krijg je er ook nog iets te drinken bij!"

Daar heeft de man wel oren naar en hij gaat naar het opgegeven adres. Het eerste dat ze zegt als hij binnenkomt is: "Ik zal het maar meteen vertellen: ik heb geen clitoris."

"Geeft niks", zegt die vent, "doe dan maar gewoon een Martini!"

Reageren