'k kwam een leuk (computer gerelateerde) quote tegen, die ik jullie niet wilde onthouden.. Mogelijk wetren jullie nog andere leuke, dus euhm.. share!

There are 10 kinds of people; the ones that do understand binairy code, and the ones that don't.
hahah die is wel vet inderdaad:D
ik moest eerst even denken haha
ik val dus onder WEL SNAPPEND
dies oud :)

Ik ben een wortel, voel mijn warmte

PHP is als een vogelbekdier in een pedaalemmer met yoghurt
Ja, ik kende hem al, maar hij blijft leuk ;-)
Ook een bekende:
When all else fails, read the manual
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)
@ Kalle: hmmm, die ga ik maar eens op mijn werkplek neerhangen. Zullen de "digibeten" in mijn omgeven blij mee zijn :-)
Programming is like sex. One mistake and you have to support it for the rest of your life. ~Michael Sinz

een uitbreiding

en voor de liefhebbers
@webmakerij
Tis de bedoeling om een aantal leuke er neer te zetten, niet een site, dat kan iedereen.

Trouwens typische nerd actie vind ik dat.

Nog een quote:

There is a difference between eating a varied diet and chowing down on a cup of lard and sugar once a day. Programmers know this instinctively: they balance their daily menu among the four major food groups: caffeine, sugar, grease, and salt.

Ook een typische nerd actie. Gelukkig drink ik 1x per 2 jaar een bakje koffie.
De laatste die ik post:

"Pessimists, we're told, look at a glass containing 50% air and 50% water and see it as half empty. Optimists, in contrast, see it as half full. Engineers, of course, understand the glass is twice as big as it needs to be."

@jan
komt zeker ook in jou kamertje. Jans steekwoorden: 'programmeur', 'Universiteit' --> 100% match.
Bij een ICT'er gaat alles automatisch maar niets vanzelf

Reageren