is het een iedee om bij je instellingen en dan bij trackers zelf te kunnen bepalen hoeveel van elk onderdeel je wilt zien?
ik zou bijv. meer forum berichten en minder scripts en tuts willen zien :)

gr. leroy
Ik zou met die ideetjes wachten tot de nieuwe versie beschikbaar is, Leroy ;-) . Dit topic is trouwens meer iets voor het admin/mod-gedeelte.
ow ok :)
maar is het niet handiger om het nu te zeggen, zodat ze het erin kunnen verwerken voordat ze de nieuwe versie uitbrengen?
Ergens wel, maar ze weten waarschijnlijk zelf ook wel wat misschien beter kan enzo. Afwachten jongen, afwachten... :-)
:PMisschien een stickie ideeën topic maken?
@leroy
dat is inderdaad wel makkelijk en handig
Ik weet niet of het probleem recent is bijgekomen of niet maar:
Ik merk dat sommige mensen bij een post ongewild 3x dezelfde post bekomen na elkaar (misschien refresh ofzo) maar ik denk dat daar een oplossing voor bestaat.
voor de rest vind ik het hier best TOPPIE ^_^
@marvin, dank :)

@reinhout, idd.. volgensmij bestaat er ook een oplossing voor.. zou alleen ff niet weten wat :P
Dat kan toch al? In je profiel kun je onderaan aangeven wat je in beeld wilt hebben.
@Jan
TS bedoeld dat je naast het aangeven van welke je wil zien je ook kan aangeven hoeveel je er wilt zien. Dus bv 2 van boeken en 10 van forum post en 5 scripts en 20 tutorials.
Is al eens een request voor geweest en wordt aan gewerkt als ik me niet vergis.

Reageren