Hallo,

Voor degene die 24 hebben gezien:
Ik zoek het geluid dat bij 24 wordt gebruikt als die gele teller in beeld komt. Wie weet waar ik die kan downloaden, of een soortgelijke.

BVD, Tommy
Tommy schreef op 19.04.2007 19:57
...

Zou je van dat filmpje de muziek af kunnen knippen en dan nog 1 slag er van kunnen maken?

Je kunt met het programma SUPER geluid van beeld scheid en het opslaan als mp3 en andere geluidstypen. Dit werkt zonder dat de geluidskwaliteit minder wordt.

Het programma is freeware en het is zeker de moeite waard om op je pc te hebben
Jongens jongens, even ontopic.
Geen geouwehoer over seizoen 6, 12, 39 of 464! Anders wordt dit topic gesloten...
Quicktime kan volgens mij wel geluid van beeld scheiden (en anders zijn er nog vele andere programma's die het wel kunnen. Als alternatief kan je nog even op Doom9 kijken naar dvd-rip tutorials, en dan alleen het geluid rippen)

Via Audacity kan je dan weer gemakkelijk je geluid om maat knippen of vervormingen eruit vissen.
En als dat niet lukt, je hebt ook van die programma's waar je geluiden mee kan opnemen. Het is denk ik wel een omslachtige manier maar voor geluiden die op het internet staan is dat soms wel handig.
@jason
volgens mij waren ze zelf alweer ontopic?

@de rest..
ik zal even meezoeken..
al die moeite lijkt me beetje overbodig aangezien 24 very HOT item is over de wereld.. dus ik ZAL hem vinden ook.. haha

gevonden

KLIK
pak een audio ripper en rip hem eraf.. succes

Reageren