hey,

ik heb een vraagje:
ik ben al een tijdje opzoek naar een forum die makkelijk aan te passen is aan het ledensysteem. zoiets als hier. dat je in de zijkant de member met de avatar ect. kan laten zien en het moet wel met cookies werken.

greetz jeffrey
kej

greetz jeffrey
kej ik zoek namelijk net een forum (geen phpBB) want ik wil het zelf makkelijk kunne aanpasse.
btw jorik jouw scriptjes gebruik ik wel eens vaker :P
het makkelijkste is om een ledensysteem en een forum tegelijk maken want dan weet je meer hoe alles in elkaar zit
ja het is wel makkelijk maar nu niet meer als ik er al 1 heb die goed werkt:p

heeft iemand er nog wel 1 zo liggen om aan te passen?

greetz jeffrey
mmmmmmnu een eigen forum is ook nei zo super moeilijk te maken dus ;) .Moest je een error krijgen tijdens het proberen zullen we je wel helpen.
;) have luck and fun

www.undergroundwars.com
Het forum dat te vinden is op: http://phorum.org/ is ook erg makkelijk! Je zou de user database aan die van jezelf kunnen koppellen en nog paar kleine aanpassingen kunnen doorvoeren.

Het forum lijkt op die van de startpagina prikpagina's.
ik zoek graag een nl forum:p maar bedankt voor de reactie. (ik weet wel dat het ook nl kan downloaden!, maar niet de code is nederlands en iets te groot om hem te veranderen:p.

greetz jeffrey
Een forum is zoiezo geen kleine code.

Maar ik blijf erbij dat je het het beste zelf kan maken,dan snap je alles ook meteen als je later iets wil veranderen.

Reageren