Zoals je in titel: "Itunes installatie niet werkend...." kan lezen wil hij dus niet installeren.. hij geeft namelijk de volgende foutmelding: http://img149.imageshack.us/my.php?image=itunespd9.png
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Waarom ik het afraad. Het werkt vaak langzaam, Windows wil nog wel eens problemen hebben tussen windows media player en Itunes en het is niet heel duidelijk.
Uhhuh, langzaam, wat voor PC heb jij?
Als mijn PC hangt loopt de muziek gewoon door, met WMP heb ik dit toch echt niet en blijft de muziek gewoon hangen. En problemen tussen die 2? Waarom zou je ze sowieso tegelijkertijd draaien? Maar dan nog, als ik die 2 gelijk draai heb ik nog geen problemen, en duidelijk is echt puur een mening, waar ik het overigens niet mee eens ben ;-)
Maar in die link die ik gaf zitten allerlei scripts van Microsoft, daarmee zou het dus moeten lukken denk ik!
ik denk dat ik het al weet, aangezien hij niet in de system32 map kan registeren ben ik gaan kijken en die staat er niet tussen.. in de windows map.. ik van er via link wel naar toe dus ik doe ff met nieuwe virusscan een virusscan en laat het jullie straks weten ;-)