Hey

De contact doet nogal raar, doe ik wat fout ofzo?
www.neo-concepts.nl/meubel/contact.html
zoals je ziet een foutmelding onderin :S
ziet iemand wat er fout is. want ik word er gek van!

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<title>Under the Bridge | Template created by Dieter Schneider for www.csstemplateheaven.com</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" />
</head>

<body>

<div id="container">

<div id="header">
<h1>Under The Bridge</h1>
<h2>By Dieter Schneider</h2>
</div>

<div id="linkbar">
<div id="navcontainer">
<ul id="navlist">
<li><a href="index.html">Home</a></li>
<li><a href="onderhoud.html">Onderhoud</a></li>
<li><a href="meubelen.html">Meubelen</a></li>
<li><a href="koopjes.html">Koopjes</a></li>
<li><a href="contact.html">Contact</a></li>
<li><a href="voorwaarden.html">Voorwaarden</a></li>
</ul>
</div>
</div>

<div id="content">

<div id="">

</div>

<h3>Onderhoud</h3>

<? 
$emailadres = "[email protected]"; // wijzig dit indien niet uw email adres 
$website  = "www.hetleeft.nl"; // Uw website hier wijzigen! 
$copyrigt = true; // Wijzig dit indien u een copyrigt wilt hebben 
?> 
<form method="POST" action="<? echo $PHP_SELF; ?>"> 
<table border="1" width="47%" cellspacing="0" cellpadding="0"> 
  <tr> 
    <td width="28%">Naam</td> 
    <td width="72%"><input type="text" name="naam" size="36"></td> 
  </tr> 
  <tr> 
    <td width="28%">Nickname</td> 
    <td width="72%"><input type="text" name="nickname" size="36"></td> 
  </tr> 
  <tr> 
    <td width="28%">E-mail adres</td> 
    <td width="72%"><input type="text" name="email" size="36"></td> 
  </tr> 
  <tr> 
    <td width="28%">Leeftijd</td> 
    <td width="72%"><input type="text" name="leeftijd" size="36"></td> 
  </tr> 
  <tr> 
    <td width="28%">Msn</td> 
    <td width="72%"><input type="text" name="msn" size="36"></td> 
  </tr> 
  <tr> 
    <td width="28%">Land</td> 
    <td width="72%"><input type="text" name="land" size="36"></td> 
  </tr> 
  <tr> 
    <td width="28%">Onderwerp</td> 
    <td width="72%"><input type="text" name="onderwerp" size="36"></td> 
  </tr> 
  <tr> 
    <td width="28%" valign="top">Opmerking</td> 
    <td width="72%" height="77" ><textarea rows="4" name="opmerking" cols="30"></textarea></td> 
  </tr> 
  <tr> 
    <td width="100%" colspan="2"> 
      <p align="center"><input type="submit" value="Verzenden" name="verzenden"><input type="reset" value="Opnieuw" name="reset"></td> 
  </tr> 
</table> 
</form> 
<? 
if($copyrigt == true OR false) 
{ 
    echo" <a href=\"http://www.onzeklas.nl.tt\">Contact Page Powerd by Micra @ Wmcity uitgebreid door DayDreamer @ Wmcity</a>"; 
} 
$message = "".$_POST["naam"]."(".$_POST['nickname'].") heeft een bericht gestuurt via uw site (".$website.").\nHier volgen zijn gegevens:\n\nEmail-adres: ".$_POST["email"]."\nLeeftijd: ".$_POST["leeftijd"]."\msn: ".$_POST["msn"]."\nLand: ".$_POST["land"]."\nAls opmerking had hij: ".$_POST["opmerking"]."\n\nZijn email adres is: ".$_POST["email"].".\n\nDit waren zijn gegevens\nMet Vriendelijke Groet,\n".$_POST['naam']."(".$POST['nickname'].")"; //bewerk dit naar je eigen message 
if( isset($_POST[verzenden])){ 
    if($_POST["naam"] != "" && $_POST["nickname"] != "" && $_POST["email"] != "" && $_POST["leeftijd"] != "" && $_POST["msn"] != "" && $_POST["land"] != "" && $_POST["onderwerp"] != "" && $_POST["opmerking"]) 
    { 
        mail($emailadres,$_POST["onderwerp"],$message); 
        echo"U bericht is succesvol verstuurd u krijgt zo snel mogelijk antwoord."; 
    } 
    else 
    { 
        echo"Sorry maar u bent iets vergeten in te vullen!"; 
    } 
} 
?> 

</div>

<div id="footer">
<p>&copy; <a href="http://csstemplateheaven.com">CssTemplateHeaven</a> | Created by Dieter Schneider 2006 | Valid Xhtml 1.0 Strict! </p>
</div>
</div>
</body>
</html>

En ja sorry me glazenbol is helaas enkele weken terug kapot gegaan... Wat is de error?

Contact Page Powerd by Micra @ Wmcity uitgebreid door DayDreamer @ Wmcity"; } $message = "".$_POST["naam"]."(".$_POST['nickname'].") heeft een bericht gestuurt via uw site (".$website.").\nHier volgen zijn gegevens:\n\nEmail-adres: ".$_POST["email"]."\nLeeftijd: ".$_POST["leeftijd"]."\msn: ".$_POST["msn"]."\nLand: ".$_POST["land"]."\nAls opmerking had hij: ".$_POST["opmerking"]."\n\nZijn email adres is: ".$_POST["email"].".\n\nDit waren zijn gegevens\nMet Vriendelijke Groet,\n".$_POST['naam']."(".$POST['nickname'].")"; //bewerk dit naar je eigen message if( isset($_POST[verzenden])){ if($_POST["naam"] != "" && $_POST["nickname"] != "" && $_POST["email"] != "" && $_POST["leeftijd"] != "" && $_POST["msn"] != "" && $_POST["land"] != "" && $_POST["onderwerp"] != "" && $_POST["opmerking"]) { mail($emailadres,$_POST["onderwerp"],$message); echo"U bericht is succesvol verstuurd u krijgt zo snel mogelijk antwoord."; } else { echo"Sorry maar u bent iets vergeten in te vullen!"; } } ?> 

nou ik zie de probleem al heb ik ook eens gehad je moet de extensie veranderen in .php niet .html
Alex schreef op 27.04.2007 21:29
nou ik zie de probleem al heb ik ook eens gehad je moet de extensie veranderen in .php niet .html
Ja ik wou net gaan zeggen:p Dacht al zie allemaal php code op die pagina:S...

<?
if($copyrigt == true OR false) 
{ 
    echo" <a href=\"http://www.onzeklas.nl.tt\">Contact Page Powerd by Micra @ Wmcity uitgebreid door DayDreamer @ Wmcity</a>"; 
} 
?>

wat heeft dit voor nut? als $copyrigt == true OR false ... als iets waar of iets onwaar is moet dat weergegeven worden ... altijd dus ....

<?
} 
$message = "'".$_POST["naam"]."''".$_POST['nickname']."' heeft een bericht gestuurt via uw site '".$website."'.\nHier volgen zijn gegevens:\n\nEmail-adres: '".$_POST["email"]."'\nLeeftijd: '".$_POST["leeftijd"]."'\msn: ".$_POST["msn"]."\nLand: '".$_POST["land"]."'\nAls opmerking had hij: '".$_POST["opmerking"]."'\n\nZijn email adres is: '".$_POST["email"]."'.\n\nDit waren zijn gegevens\nMet Vriendelijke Groet,\n'".$_POST['naam']."''".$POST['nickname']."'"; 
?>

ik weet niet of het bovenste blokje wel correct is maar ik denk dat het zo moet ...

[edit] typo ... btw :) het is copyright[/edit]
@mebus

vroeger had ik dat ook meegemaakt want ik werkte eerst met html en nu alleen met php
kaboem jongen schreef op 27.04.2007 21:29

Contact Page Powerd by Micra @ Wmcity uitgebreid door DayDreamer @ Wmcity"; } $message = "".$_POST["naam"]."(".$_POST['nickname'].") heeft een bericht gestuurt via uw site (".$website.").\nHier volgen zijn gegevens:\n\nEmail-adres: ".$_POST["email"]."\nLeeftijd: ".$_POST["leeftijd"]."\msn: ".$_POST["msn"]."\nLand: ".$_POST["land"]."\nAls opmerking had hij: ".$_POST["opmerking"]."\n\nZijn email adres is: ".$_POST["email"].".\n\nDit waren zijn gegevens\nMet Vriendelijke Groet,\n".$_POST['naam']."(".$POST['nickname'].")"; //bewerk dit naar je eigen message if( isset($_POST[verzenden])){ if($_POST["naam"] != "" && $_POST["nickname"] != "" && $_POST["email"] != "" && $_POST["leeftijd"] != "" && $_POST["msn"] != "" && $_POST["land"] != "" && $_POST["onderwerp"] != "" && $_POST["opmerking"]) { mail($emailadres,$_POST["onderwerp"],$message); echo"U bericht is succesvol verstuurd u krijgt zo snel mogelijk antwoord."; } else { echo"Sorry maar u bent iets vergeten in te vullen!"; } } ?> 

zo moet je de foutmelding niet weergeven niet in code-tags is voor de ander onoverzichtelijk
Het is een PHP-pagina, geen HTML-pagina, zoals hierboven vermeld staat ! Verander de extensie van je bestand in .php ;-) .
Wat hij zegt!
hij werkt al, stom van me om html te doen
maar een of andere grapjas kwam achter die link dus :P
ik dacht, wat gebeurd er!, stuurt hij automatisch een berichtje ofzo. als je op de contact pagina komt.

Test(testje) heeft een bericht gestuurt via uw site (www.hetleeft.nl).Hier volgen zijn gegevens: Email-adres: [email protected]: 20\msn: [email protected]: NederlandAls opmerking had hij: Ik hoop dat deze werkt. Je moet ook nog ff de linken veranderen :P Zijn email adres is: [email protected]. Dit waren zijn gegevensMet Vriendelijke Groet,Test()

Reageren