Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk
Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk
Nou ja, dat vind ik juist weer niet.. Ik vind het vervelend om eerst op een slogan te moeten klikken voordat ik de foto zie :).. Kun je het niet combineren? Of de bezoeker laten kiezen?
Als je zelf al een zin bij die foto hebt bedacht, dan is het toch juist leuk om te kijken wat anderen hebben ingevuld? En als je denkt, die van mij is veel leuker, dan post je hem..
?Onbekende gebruiker
29-04-2007 21:09
uhhh >> Je hebt al 2 titels toegevoegd<< waarom mag ik niks toevoegen??
ik heb nog geen 2 titels toegevoegt,,:S nog niet 1
Leuke site. Ik geef je 1 tip mee, kijk uit met welke foto's je plaatst. Vooral als er mensen op staan of foto's die gemaakt zijn door profs. (auteursrechten en portretrechten).
Ik heb hetzelfde probleem als Jesper. Als ik probeer een titel toe te voegen, krijg ik voorgeschoteld dat ik er al twee heb gepost, terwijl ik nog niks heb gedaan.