Door
Onbekende gebruiker
op 18-02-2004 14:44
gewijzigd op 04-10-2004 21:57
3.590 views
ik heb een bierbord (waar we score van kratjes bij houden) gemaakt maar daarin moeten de namen komen en erachter de turf streepjes(4verticaal en 1 schuin erdoorheen). Ook heb ik doppen gemaakt in de kleuren goud, silver en brons die voor de namen komen als je meer dan 50, 25 of 5 kratjes hebt.
wie lukt het om hiervoor een script te maken?! alvast bedankt!
?Onbekende gebruiker
18-02-2004 14:53
Of dat iemand nog wat heeft liggen waar ik wat aan kan aanpassen wat er wat van weg heeft..:)
?Onbekende gebruiker
18-02-2004 14:53
Of dat iemand nog wat heeft liggen waar ik wat aan kan aanpassen wat er wat van weg heeft..:)
Een bierratingsys heb ik vast nog wel liggen?
Dat heeft toch iedereen?
Nee, ik dus niet? En voor die streepjes (je turven) kun je mss beter een mooie afbeelding maken :)
Heb je zelf al wat?
Dit forum is een "Doe-het-zelf" forum, hierbij willen iets meer ervaren mensen u best ondersteunen bij het maken van uw eigen script.
De gouden tip van de dag: Begin eerst eens.
Damn Adje wat hebbie toch mooie quotes :P
?Onbekende gebruiker
18-02-2004 15:16
Ik heb al die plaatjes al voorbereid. die streepjes maak ik denk ik maar in photoShop.
Ik maak het zelf ook jusit graag verder, maar als ik een beginnetje had was ik al tevreden..
?Onbekende gebruiker
18-02-2004 15:16
Ik heb al die plaatjes al voorbereid. die streepjes maak ik denk ik maar in photoShop.
Ik maak het zelf ook jusit graag verder, maar als ik een beginnetje had was ik al tevreden..