Zoals gebruikelijk is hier feliciteer je iets, iemand of wat dan ook. Ik kan er nog vele zinnen over kwijt, maar ik wil het graag kort houden, want mijn kop bonst nog van de ravage die daarin is aan gebracht gisteren.
Bij deze: HARSTIKKE GEFELICITEERD AJAX!!!!
Kalle.
Ps. kom morgen allen naar het musuemplein om Ajax te supporten.
[edit]Maar even die cruciale spelfout verbeterd ;) Ook maar even die t veranderd in een d in de titel, Jason de Ridder
[/edit]
AZ wordt kampioen
Een jongeman uit Alkmaar genaamd Dennis Kroon (22 jaar) heeft een week voor de finalewedstrijd van AZ tegen Excelsior een tatoeage laten zetten. Met de tekst "AZ Kampioen 29-04-2007". Hij was zeker van zijn zaak. Misschien wel iets te zeker, want AZ heeft verloren met 3-2.Nu zit Dennis met "gebakken peren". Hij zal voortaan wel meer geduld hebben.
Ik vind het eigenlijk wel jammer voor AZ.. Dus ik gun het ajax niet.. Maar dat is mijn mening ;-) Ik ben voor PSV :-). Dit is niet gericht op ajax: ik vind het beetje grote onzin om hier topic over te openen maar het is koffiehoek dus accepteer ik het maar.
Het is jullie nog niet opgevallen wat voor prachtige spelfout er staat. Tot 2 maal toe gemaakt. Staat hè... niet gemaakt. Dat komt omdat ik het expres deed om te kijken of jullie dat opmerkte, maar wat ik vermoedde werd waar. Jullie zijn die spelfouten e.d. te gewend.
Kalle.
Ohja, Ajax gefeliciteerd. Als je het doet moet je het OOK goed doen.