Ik heb zojuist mijn versie van het omreken scriptje gemaakt, want ik vind dat als je een script plaatst dat het dan toch wel tsja, goed? moet zijn. Zo'n simpel scriptje kan dus wel een goede banaan gebruiken. Die vond ik bij het gegeven scriptje een beetje matig dus vandaar mijn oplossing:
Muhahahhaha, moet je eens voorstellen hoe waardevol ik dan wel niet ben geweest!
Boris, misschien een idee om er functies van te maken? Dan kan je ze makkelijker 'hergebruiken' binnen je code. Eventueel zou je de omrekeningsnogwatwaardefloat als 2e parameter mee kunnen laten geven. Kan je hem ook voor knopen (officiële eenheid hier in het hoge noorden) en schelpen (valuta in dat domme gat dat ****woude heet) gebruiken.
edit: aantal sterretjes kloppend gemaakt. Bedankt Boris & Niek voor jullie rekenlessen.
Muhahahhaha, moet je eens voorstellen hoe waardevol ik dan wel niet ben geweest!
Boris, misschien een idee om er functies van te maken? Dan kan je ze makkelijker 'hergebruiken' binnen je code. Eventueel zou je de omrekeningsnogwatwaardefloat als 2e parameter mee kunnen laten geven. Kan je hem ook voor knopen (officiële eenheid hier in het hoge noorden) en schelpen (valuta in dat domme gat dat ****woude heet) gebruiken.
edit: aantal sterretjes kloppend gemaakt. Bedankt Boris & Niek voor jullie rekenlessen.
@Jelmer: kan je van je avatar niet even een link maken naar een grotere versie van die foto? Of dat je keihard een badeend geluid hoort zodra je erop klikt? Met 3600 pixels zie ik niet zo veel :-(
Wat heb je aan slimheid waneer je prima intuïtie hebt …
Klasse? Zou kunnen. Valuta-object ervan maken. Kan je 2 valuta-objecten bij elkaar optellen, krijg je een derde object eruit. Kan je mooi zonder om te hoeven kijken naar de valuta geld bij elkaar optellen.
… al zal het leven dan wel zwaar vallen waneer je niet weet dat je met Yen aan het rekenen bent…
<html>
<head>
<title>Boris is een lolbroek</title>
<style type="text/css" media="screen, print, handheld">
<!--
* { /* We gingen beginnen! Laten we het leesbaarhouden */ font-size: 1.0em; /* Natuurlijk is padding erg belangrijk, laten we deze vooral niet vrijgeven! */ padding: 20px 15px 20px 15px !important; /* En wat afstand opzich kan ook geen kwaad */ margin: 20px 20px 20px 20px; }
/* Hoofdstuk nummering toegevoegd */
body { counter-reset: hoofdstuk; }
h1:before { content: "# " counter(hoofdstuk) ". " ; counter-increment: hoofdstuk; }
-->
</style>
</head>
<body>
<h1>Boris is een lolbroek</h1>
<p>Of we dat nog niet wisten</p>
<h1>Niek is een lolbroek</h1>
<p>Hehe het zijn net twee kinderen</p>
<h1>Jelmer en WM doen mee</h1>
<p>Maar vinden zich beter als die kleuters ;-)</p>
</body>
</html>