heey,

ik wil graag en site voor me eigen kleine bedrijf. het is een bedrijf die feesten organiseert voor jongere (voor scholen en verenigingen etc.)
maar het probleem is. ik ben zelf nog maar 16 en me inkomsten zijn niet zo groot. dus nu zoek ik een iemand die bereid is een mooie site voor me te maken. voor een lage prijs. of misschien een feest met zo veel mogelijk korting.
max prijs: nog niet over nagedacht, maar zeker niet veel.
layout?: misschien ben nog aan het zoeken.
wat moet erin pagina met:
- aankomende feesten
- vorige feesten
- filmpjes
- foto
- forum
- gasten boek
- Contact formulier
- huur ons in formulier
- prijsvraag pagina

- ik moet het zelf wel makkelijk kunnen wijzigen

op de home:
nieuws pagina
een poll aan de zijkant
en aankomende feesten in het klein aan de zeikand
Als er een layout bij komt:
- moet het kleurrijk en overzichtelijk zijn. en zeker intressenant want er komen veel jongeren op

Msn: [email protected]

groeten van mij
Ik ben ook niet van de duurste, maar ik wil eerst weten wat zijn budget is, want voor iets als 25 euro begin ik er niet aan.
Voor 250 euro zou ik hier ook niet aan beginnen hoor, Jens.

Volgens mij ben je beter af met een CMS-totaal pakket (OpenSource) dat je kan aanpassen naar eigen lust met add-ons enzo. Ik zou daar eens op zoeken en je erin verdiepen. Ik vrees een beetje dat je niet echt over het juiste budget beschikt en dat je op den duur bedrogen gaat uitkomen ;-) .
- filmpjes
Wijk liever uit naar YouTube en Googles Videos, bespaard weer enorm op hosting en in de prijs.
- foto
Bedoel je een fotoalbum (like this) of heb je het over dat mensen zelf kunnen upladen.
- forum
Waarom heb je een forum nodig. Onnodig en gaat je een stuk in de prijsschelen als je deze weghaalt.
- gasten boek
- prijsvraag pagina
- poll
Kijk deze dingen maken je geheel duurder.

Tip: Begin klein en denk groot.

Denk aan een pagina of 4 met tekst en een paar foto's plus een contactformulier.
Het makkelijkst is denk ik ook gewoon een opensource cms zoeken
[Ponzi] Opentrivia ^^[/Ponzi]
Webmakerij schreef op 08.05.2007 22:31
- filmpjes
Wijk liever uit naar YouTube en Googles Videos, bespaard weer enorm op hosting en in de prijs.

Ikzelf zet mijn videos liever op www.dailymotion.com of www.veoh.com. Betere kwailiteit als bij youtube en uiterraard allebei gratis.

Wil je nog betere kwailiteit hebben dan kan je nog naar http://stage6.divx.com/ gaan deze is ook gratis:) Enigste nadeel is is dat je een playertje moet installeren en deze doet het bij veel mensen niet goed.

Reageren