heey,

ik wil graag en site voor me eigen kleine bedrijf. het is een bedrijf die feesten organiseert voor jongere (voor scholen en verenigingen etc.)
maar het probleem is. ik ben zelf nog maar 16 en me inkomsten zijn niet zo groot. dus nu zoek ik een iemand die bereid is een mooie site voor me te maken. voor een lage prijs. of misschien een feest met zo veel mogelijk korting.
max prijs: nog niet over nagedacht, maar zeker niet veel.
layout?: misschien ben nog aan het zoeken.
wat moet erin pagina met:
- aankomende feesten
- vorige feesten
- filmpjes
- foto
- forum
- gasten boek
- Contact formulier
- huur ons in formulier
- prijsvraag pagina

- ik moet het zelf wel makkelijk kunnen wijzigen

op de home:
nieuws pagina
een poll aan de zijkant
en aankomende feesten in het klein aan de zeikand
Als er een layout bij komt:
- moet het kleurrijk en overzichtelijk zijn. en zeker intressenant want er komen veel jongeren op

Msn: [email protected]

groeten van mij
Is dat scripten alleen of layout ook?
misschien kan ik ergens een layout vandaan halen en kan iemand hem erin verwerken
Jonathan,
Wil je je vacature even aanpassen. Dit is onvolledig.
Wat is je maximale prijs?
Wat moet er op de site komen?
Wat reinhout zegt: Scripten of ook layout?
Welke functies moet het hebben. etc. etc.

Ik verwacht dat je het snel aanpast! =)
Ik ben wel geïntresseerd, maar, wat bedoel je met "goedkoop"?
Normaal vraag je hiervoor toch wel een redelijk bedrag, wat is je budget?
uhmm kijk ik weet het niet precies wat er normaal wordt gevraagd, dus wat willen jullie ervoor hebben
Om dat precies te weten zal ik nog eens goed moeten schatten hoeveel tijd het in beslag zal nemen, maar onder de 100 euro denk ik niet dat je er vanaf gaat komen.
Jonathan, ik denk dat je beter op internet rond kunt kijken naar een goede opensource CMS met eventueel wat addons zeker als je de dingen later nog weer aan wilt kunnen passen is de kans niet heel groot dat je het voor een klein bedrag voor mekaar krijgt.
Vaak is het ook handiger als de klant (jij dus) zelf een layout heeft wat goed bij het bedrijf/website past. De developer kan er dan nog op of aanmerking die die heeft uit ervaring geven.
Wil je daar zoiets in dat je zelf de inhoud kan aanpassen? dat je inlogt via je site en wat typed en dan op een knop drukt, opslaan?
Ik zou het misscien wel doen, maar dan na de examens, want die beginnen te naderen; het heeft geen zin dat ik nu zeg, ik doe het als ik de helft van de tijd moet leren.
Het is ook mogelijk om een layout te maken, maar ik heb daar dan meer uitleg voor nodig; over kleuren en misschien wat prentjes in je site verwerken.

Ik zal goedkoop kunnen zijn, maar ik ben dan ook maar een beginnend scripter
..

Reageren