ik wel en mijn eerste moest er al op zitten, maar.....
wij zitten allemaal netjes achter de computer (ja ben BBL en ik mag het achter de pc op schhool doen. ) klaar; iedereen probeerd 'het' programma op te starten, geeft dat kloten ding op alle computers een fout aan 'naam.JPG kan niet gevonden word, programma wordt afgebroken' ofzoiets wij maar een uurtje wachten krijgen we een
brief in onze handen gedouwd en konden we naar huis gaan want alles werd gecanceld, &%$@ school! nu mogen we hem vandaag doen om 15.00 uur! IPV 13.00 op maandag het betreft 'AOC Terra Groene School Winsum (GR.)'
ben ik blij dat ik geen examens meer heb
maar nog een reden dat ik altijd mijn laptop mee naar school neem/nam
kan je lekker met wat andere mensjes een potje Atomic Bomberman spelen op een Ad-Hoc netwerkje
dan is die 2 uur zo om
nee niet twee uur wachten :P,, de exmanes die dag op de computers werden afgelegd, werden gecanceld en worden vandaag ipv maandag gedaan. ik heb het verkeerd uitgelegd sorry
Scheit onderwijs dat competentie gericht.
Ik doe dat nu ook, meer dan de helft van de compenties bezit je al voordat je überhaubt zo'n school hebt gezien.. :S
Maar examens!
Vorig jaar gedaan, viel me erg mee. Sterker nog... heb geen boek open gedaan en ben met alleen voldoendes geslaagd! 8-|
Wat het probleem is met die examens is dat je 'bang' wordt gemaakt door de leraren en het hele circus eromheen. Alles netjes en strak, maar uiteindelijk is het easy as 123.
Nou ja voor diegene die het nog voor de boeg hebben:
SUCCES!