Show your desktop nummer: ??

Ik heb mijn desktop maar verbouwd naar mac style, Alleen is er nog 1 probleem dat hij sommigen dingen als ik die minimaliseer nog steeds naar beneeden gooit en niet in mijn bovenste meny achtig dingentje.

Voorderest vindt ik hem wel geslaagd, heeft mac een ander muis?

Groetjes, Robin.
Edit:
http://www.nibosoft.nl/naamloos.bmp
@ Jens: J'adore de thema muziek van Pirates of the Caribean!
en dan de mijne ;d

Lotte schreef op 20.05.2007 15:28
En tja, IE doet het en het was de eerste browser die ik kende, en ik heb nergens last van. Hij doet het gewoon dus Ich don't care :)

Ik mag niet reageren, ik mag niet reageren, ik mag niet reageren..
...
...
...
Ik doe het toch!
Wat een 'Wat de boer niet kent vreet hij niet' opmerking zeg...

Maar wel mooie desktop Lotte ;)
w00t Thomas 800x600 pixels!
@Herjan: alstu

Veel zoeken op internet, dan vind je nog eens wat.
Neem ook eens een kijkje op de site mandolux.com
:O Dat is zeker een mooie achtergrond ja.

Edit:
Lol, je kunt een spatie gebruiken voor je naam :D
Dit is misschien mooi een moment om even sites/wallpapers voor dualscreen gebruikers te delen? :P
WillemJan Zijderveld schreef op 20.05.2007 23:31
[quote='Lotte schreef op 20.05.2007 15:28']En tja, IE doet het en het was de eerste browser die ik kende, en ik heb nergens last van. Hij doet het gewoon dus Ich don't care :)

Ik mag niet reageren, ik mag niet reageren, ik mag niet reageren..
...
...
...
Ik doe het toch!
Wat een 'Wat de boer niet kent vreet hij niet' opmerking zeg...

Maar wel mooie desktop Lotte ;)[/quote]

Het spijt me, maar dat is dan ook precies een opmerking voor mij ;)

Edit: Maar wat niemand opmerkt is dat firefox óók bij de belangerijke dingen staat ;)
@Lotte, en die staat nog hoger en is dus belangrijker? :-)

Ik zit nu even op de PC van m'n pa, dus kan mijn desktop niet showen... Kwam er op school achter dat ik 1e uur vrij, dus dan gaan we maar terug, maar mijn PC start niet zo snel, vandaar ;-)

Heb ook 2 monitoren, maar ik heb een 20" @ 1600x1200 en een 13,8"(of die richting op) @ 1024x768, dus kan niet zo mooie 'dual-screen-wallpaper'... Misschien toch maar eens 2x een 23" Apple Monitor kopen ofzo? Heb ik ook weer wat meer bureau over... al die bakbeesten ;-)

Trouwens Lotte, als je nou windows 95 of 98 op je PC zet, worden de icoontjes niet automatisch uitgelijnd, en kun je het wat mooier in die bolletjes zetten :)
manaus schreef op 20.05.2007 15:54
iemand die een mooie mac theme geeft voor mijn XP ?:P

Er heeft ooit is zo'n artikel gestaan in e.o.a. blad... Help me er aan herrineren via PM en ik zal hem keer voor je opzoeken/scannen!
PC krijgt het er wel zwaar van, maar dan heb je echt een totale make-over ;-)

Reageren