Hey, ik ben een totale n00b in PHP en ik sta op het punt een nieuwe site met PHP. Ik zou graag werken met een navigatiesysteem dat ik op andere site al gezien heb. Dat gaat als volgt : een andere pagina bereik je bvb: index.php?page=guides. Op deze site heb ik al een soort guide hiervoor gevonden maar hierbij moet atijd de gehele pagina herladen worden. Kent iemand een manier om dit zonder herladen te doen ? Bedankt
Je zult dan de breedte aan moeten passen van je pagina, want ik vermoed dat je alleen verticaal een scrollbar wilt en niet horizontaal
of zoals kasper al zegt kun je misschien beter iframes gebruiken
Toch weet ik dat een kennis van mij een site heeft gemaakt waarbij ook alleen de veranderde content geladen wordt, en die heeft zijn site alleen in php gemaakt.
Ik weet niet precies hoe die dat heeft gedaan, maar hij zei dat dat met switch kon. Heb toen het een en ander uitgezocht, en uiteindelijk ook een switch-statement gemaakt. Maar uiteraard werkte dat niet bij mij.
Hoe dan ook, heb een tutorial geschreven over switches op deze site en misschien dat je dat kan combineren met iframes of zo?
Overigens heeft linkage ook zoiets wat jij wil en dat vind ik er persoonlijk wel cool uitzien! Hij werkt ook met frames...