Hallo,
Ik heb al enige tijd Vista, maar ik wilde weer eens MTA spelen, dus dacht ik: een dual boot.

Ik heb de CD van Win XP er in gedaan, hij installeerde, maar toen vroeg hij om de serial, toen bleek ik het doosje kwijt te zijn. Na de hele avond te hebben gezocht gaf ik eht op, dus ik wilde de installatie stoppen, dat gaat niet, ook niet als ik de PC afsluit. Hoe kan ik deze installatie wel stoppen.

Het overslaan van het serial nummer gaat niet :S.

BVD, Ik kan nu al heel de tijd niet meer op de PC dus ik heb hulp nodig!

Tommy
heb je al een email naar microsoft gestuurd?, dat zou ik doen als ik jou was of gewoon een *** zoeken.
dvd van vista in je pctje stoppen en ff fixboot doen..
Nee, ik wil hem gewoon stoppen, ik wil eigenlijk mijn harde schijf ook niet zo vol.
Kijken of ik vista DVD kan vindenxD Ja het is hier echt een rotzooi:P
Miss handig om eens op te gaan ruimen, kom je miss nog doosje van xp tegen:P
Het kan ook zijn dat het weg is, ik ruim best vaak op, maar dan gaat alles ongveer de klikko in.

EDIT:
Is er echt geen andere optie? Ik wil hem liever toch niet installeren. En die Vista is helemaal bekrast.

EDIT2: Ik vond het doosje van XP:D Dan installeer ik hem maar wel:P Kan ik ook weer gamen:P
Nu start hij automatisch met XP. Hoe moet boot.ini er uit zien als ik een keuze kan maken?

Vista staat op part1, xp op 2, als ik neits kies moet hij Vista kiezen, na 4 sec.

BVD, Tommy
Misschien hier wat aan?
Word je boos als ik zeg dat ik daar niet zo veel van snap en als ik zeg dat ik er al een keer heel veel problemen mee heb gehad. Daarom zou ik graag precies willen weten hoe het moet. Want ik durf niet zelf te gaan pielen daar aan.:D
willem23 schreef op 14.05.2007 00:19

Dat met die attributen werkt niet.
Het probleem is : De files hebben een verkeerde eigenaar , waarschijnlijk Vista.
Ga naar save mode.
Rechtsklik op de werkbalk en zet automatisch verbergen aan via eigenschappen.
Bepaal nu van alle files in de mappen stuk voor stuk eigenschappen en beveiliging.
Ga naar geavanceerd en eigenaar.
Klik de juiste eigenaar en toepassen en OK
Klik bij de nog aan staande eigenschappen ook op OK.
Nogmaals eigenschappen en beveiliging en vinkje bovenaan voor volledig beheer en OK.
Nu weggooien en zo de rij langs.wel even werk hoor.

Reageren