Dit is geen promotie van, ik verdien er echt niets aan
Ik weet niet wat je wensen zijn, maar als je een eigen linux server wilt hebben en eigen baas wil zijn en alles kunt doen en laten wat je maar wilt dan kun je bijvoorbeeld terecht bij 1sthousing.de.
De maandelijkse kosten zijn laag, al heb je wel te maken met eenmalige kosten die wat hoger zijn.
En dan krijg je een dedicated server met minimaal een P III 500 of AMD Duron 1200 met SuSE Linux + Confixx 3.0 Pro waarbij een 8GB harddisk bijhoort en 128mb geheugen.
En maandelijks mag je 100 GB aan data verkeer verbruiken en ik meende een 100mbit aansluiting.
En ik denk als je een beetje into linux bent of wilt gaan zijn in de nabije toekomst dan ben je denk ik zover ik tot heden gezien heb goedkoper uit dan in nederland en vooral gezien de combinatie dat je alles zelf beheert en installeert.
Maar met de oplevering leveren ze een werkende web server af met wat een aantal andere benodigdheden al valt dacht ik mysql er niet onder.
Dacht, ik laat het je maar even weten gezien ik daar ook een eigen server huur en het me daar uitstekend bevalt.
Ik betaal 40 euro per maand maar ik zou in Nederland daarvoor wel +200 euro kwijt zijn als het niet meer is.
Ik betaal 40 euro per maand maar ik zou in Nederland daarvoor wel +200 euro kwijt zijn als het niet meer is.
Als je beter zoekt red je het makkelijk voor 100 euro in Nederland... En dat is toch allemaal wat sneller door fysieke ligging en dan heb je minimaal een AMD Athlon à 2 Ghz of een PIV à 1.8 Ghz denk ik wel...
En dan zit er minimaal wel 256 ram in, vaak 512, en dan heb je een 80 Gb hdd...
Ik ga binnen komt misschien ook een domein nemen ik neem hem dan denk ik bij lycos daar is ie 4,99 per jaar eerste jaar krijg je gratis maar dan moet je niet zo'n packet nemen waar je bijv. 2,99 per maand voor moet betalen.